Whey probleempje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey probleempje

Hee iedereen,

Ik heb een probleempje met me whey. Ik heb dit forum beetje doorgekeken en toch zie ik heel veel verschillende links naar sites. Ik wil heeel erg graag weten wat voor whey ik nou moet kopen. Ik ben 2.04m ben 110 kg ik train nu ongeveer 2 jaar. mijn doel is aan te komen met spier en proberen zoveel mogelijk vet te verliezen wat er nog over is!

Iemand tips?
    Alvast bedankt!
    Go hard Or Go home!

Whey Perfection op bodyenfitshop lijkt mij prima.
    What you put in you get out.

Comment

Op dit moment hoef je je door alle details niet zo te laten leiden, alle whey is zeker als beginner prima. Ook de merken verschillen nauwelijks, nagenoeg alle whey komt neer op 80% of meer aan eiwitten. De "problemen" wat betreft het vet zal eerder met voeding opgelost moeten worden dan dat de shakes daar de sleutel toe zijn. Lees je verder in en heel wat vragen daaromtrent zullen vast beantwoord worden.

Comment

Originally posted by fitnessjack View Post
        Ik wil heeel erg graag weten wat voor whey ik nou moet kopen.
        Gewoon, welke jij wilt.
        Op de meeste sites staat een goede uitleg van de betreffende wheysoort en dat met het prijskaartje laat je vast al snel een keus maken.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik heb de whey isolaat van BerrydeMey en die vind ik ook goed smaken met water. Terwijl heel veel anders echt goor zijn

Comment

gewoon voeding in orde maken(stickys al gelezen?) whey is alleen rond de training en sochtends
            "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Ik heb altijd de Whey pro van Bodylab.nl zeer goede shake

Comment

heb gister ook besteld bij body en fit shop, prima kwaliteit vind ik en de smaak (chocolate) is echt heerlijk met melk!
                voor de prijs van 34eu heb je 2.3kilo
                Je krijgt er zelfs 2 kadootjes bij.. ik koos de shake beker pro en een sachet.

Nu aan het wachten op de TNT, heb ze al zien rijden bij mij om de hoek, aar helaas nog geen deurbel gehoord..Zucht..

Comment

Gewoon goed eten. Whey is een supplement voor noodgevallen.

Indien je toch whey wilt dan zou ik eens rondsnuffelen bij body en fitshop en xxl nutrition

Comment

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Als je wilt groeien qua spiermassa moet je extra eiwitten voorzien in je dieet. Je zal zonder wei ook wel groeien, maar aan veel lager tempo dan met wei of extra eiwit.

Je kan dit opnemen in je voeding, maar ik denk dat het zeker qua kosten goedkoper is om wei te nemen dan extra hoeveelheden kip of vis.
                    Ook qua kcal zit je dan ook een heel stuk lager en kun je een beter voedingsschema opstellen.

Kleine infopagina:

Katabolisme en Anabolisme | Buildmybody.nl

Comment

ik zie veel verschillende reacties waar ik heel blij mee ben ik wil gewoon graag meer groeien! Ik ga gewoon een beetje rond kijken op die sites !!@ trayn ik heb de stickys uiteraard gelezen

Nog meer tips of suggesties zijn altijd welkom alvast hartelijk dank!
                      Go hard Or Go home!

Comment

whey is whey bijna allemaal het zelfde
                        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by Kees Groot View Post
                          Gewoon goed eten. Whey is een supplement voor noodgevallen.

Indien je toch whey wilt dan zou ik eens rondsnuffelen bij body en fitshop en xxl nutrition
                          Is dat zo? Ik volg een voedingsschema waarbij ik met mijn voeding aan mijn gewenste eiwitten geraak (give or take). Heeft het dan nog nu om daarbovenop nog een whey naar binnen te kappen, wat ervoor zorgt dat ik tot 10gr eiwit teveel heb? Of moet ik minder eiwitten uit voeding halen en toch wel een shake? Kortom: is een shake belangrijker dan eiwtten uit voeding? (melk,kwark,kip,...)
                          was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

voeding is het beste, 10gr proteine te veel? maakt niets uit 10gr is amper iets
                            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Wey, alleen bij ontbijt en rond training (snelle eiwitten).

Basic Bulk Whey van xxl nutrition.

+ Bulk verpakking 5kg, smaakt goed (ook met water), klontert niet, goedkoop.
                              - Bulk zak (schep het zelf over in een 2kg tonnetje)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X