BPI Super Pro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BPI Super Pro

Ik heb vele verschillende eiwit producten geprobeerd in de jaren dat ik train, toch heeft dit product mijn voorkeur boven alles. Het is natuurlijk moeilijk eiwitten te vergelijken op basis van effect. Wat ik wel kan zeggen is dat dit product erg makkelijk te verteren en te verwerken is door het lichaam. In tegenstelling tot andere eiwitten geeft dit product mij nooit een opgeblazen of vol gevoel. En bovendien geen gore baften (je kent ze wel, die eiwitbaften).

Daarnaast is het product boordevol belangrijke voedingsstoffen, met zowel als langzaam verterende eiwitten. Dus het is geschikt voor zowel directe bron na de training, als langdurig voor bij het slapen.

Tenslotte heeft het de beste smaak die ik ooit heb geproefd bij een eiwit. De chocolade smaak is bijna hetzelfde als een glas chocomel.
    "I'm not a doctor or a scientist, but I've smoked plenty of weed"
    - Nick Diaz

Chill dat het je zo goed bevalt. Op welke site koop je het (link aub)?
    Laissez Faire

Comment

Volgens mij heb ik die ook gehad. Is toch met dat enzymcomplex voor de vergemakkelijking van de vertering?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dat is m ja..Ik kocht hem in een sportwinkel, niet van internet
        "I'm not a doctor or a scientist, but I've smoked plenty of weed"
        - Nick Diaz

Comment

Ik vond hem wel prima te zuipen, maar niet overdreven. Had de vanilla icecream ofzo.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X