Dedicated epic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dedicated epic

Zijn er al mensen met ervaring met deze creatine ? Ik gebruik zelf eigenlijk nooit creatine maar heb nu toevallig een pot hiervan. Ik weet wel dat het nog vrij nieuw is en kan er ook weinig ervaringen over vinden.

Het is dure creatine met veel toevoegingen waarvan je het nut ervan kunt afvragen.
    Ga voor monohydraat en je hebt de beste en de goedkoopste creatine die er bestaat.

Comment

Het verschil is wel degelijk te herkennen, houd maar eens bij! Alleen aan jezelf de keus of je die 1 hooguit 2 extra herhalingen het waard vindt voor je geld vergeleken met monohydraat... tsjaa ik wel.

Comment

Originally posted by citral View Post
        Zijn er al mensen met ervaring met deze creatine ? Ik gebruik zelf eigenlijk nooit creatine maar heb nu toevallig een pot hiervan. Ik weet wel dat het nog vrij nieuw is en kan er ook weinig ervaringen over vinden.
        Ik raad je aan om pre workout power te gebruiken van Body&fitshop daar koop ik al mijn suplementen. Zij zijn de goedkoopste in verhouding met andere nederlandse suplementen sites en op prijs/kwaliteit verhouding scoren ze ook het hoogst.

Met pre workout power ga je hard man, een sterke pomp dankzij de N.O. verterkende ingrediënten en andere shizzle. Houd bij hoe vooruit je gaat en je zult merken dat het gewoon weg makkelijker is om vooruit te gaan.

Comment

Waarom vraag je om ervaringen? Gewoon de pot gebruiken en klaar. Volgende pot kan je gewone creatine nemen. Werkt prima.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
            Waarom vraag je om ervaringen? Gewoon de pot gebruiken en klaar. Volgende pot kan je gewone creatine nemen. Werkt prima.

Haha ik ben het eens met Marnop

Comment

Originally posted by Kraakerd View Post
              Ik raad je aan om pre workout power te gebruiken van Body&fitshop daar koop ik al mijn suplementen. Zij zijn de goedkoopste in verhouding met andere nederlandse suplementen sites en op prijs/kwaliteit verhouding scoren ze ook het hoogst.

Met pre workout power ga je hard man, een sterke pomp dankzij de N.O. verterkende ingrediënten en andere shizzle. Houd bij hoe vooruit je gaat en je zult merken dat het gewoon weg makkelijker is om vooruit te gaan.

pré-workout supp heb je niet nodig. Je kan dat gebruiken als je te weinig energie hebt, maar als je goed in je voeding/eiwitten zit heb je dat niet nodig verder als je goed gemotiveerd bent.

Comment

pre workout heb ik al zon beetje alles geprobeerd. Ik weet dat daar ook creatine in zit maar is toch anders dan puur creatine. Daarom vraag ik me eigenlijk over het algemeen meer af wat gewone creatine is in vergelijking met pre workout. Ik heb nu toevallig deze pot hier staan ja maar kheb ook nog maximize v2 wat ik eigenlijk nu gebruik. Dus wat is de verdere toegevoegde waarde van creatine t.o.v. pre workout, niks ?

Comment

Originally posted by Kraakerd View Post
                  Het verschil is wel degelijk te herkennen, houd maar eens bij! Alleen aan jezelf de keus of je die 1 hooguit 2 extra herhalingen het waard vindt voor je geld vergeleken met monohydraat... tsjaa ik wel.
                  Analyseer de ingredienten maar eens en zoek uit wat het werkelijk doet. Dan kom je er sneo achter dat alleen de creatine echt wat voor je kan doen. De rest is leuke marketing om mensen zoals jij geld uit de zak te kloppen.

de post die je daarna plaatst slaat als een tang op een varken.

@Ts: Wat wil je precies dat het supplement voor je doet?

Comment

Originally posted by citral View Post
                    pre workout heb ik al zon beetje alles geprobeerd. Ik weet dat daar ook creatine in zit maar is toch anders dan puur creatine. Daarom vraag ik me eigenlijk over het algemeen meer af wat gewone creatine is in vergelijking met pre workout. Ik heb nu toevallig deze pot hier staan ja maar kheb ook nog maximize v2 wat ik eigenlijk nu gebruik. Dus wat is de verdere toegevoegde waarde van creatine t.o.v. pre workout, niks ?
                    De enige pre workouts waar je wat aan hebt bevatten een arginine (preparaat) voor verhoogde NO levels en GH aanmaak en creatine voor extra duurkracht, volume in de spieren en myostatine blocker.
                    Soms kan er nog een Glutamine variant in zitten of wat Leucine en andere BCAA. Maar meer heb je echt niet nodig dus onzin om andere dingen in een capsule of poeder te stoppen.
                    Een pre workout nemen om te motiveren of focus is BS. Als mensen de focus en motivatie al niet hebben zouden mensen zich moeten afvragen waarom ze eigenlijk de focus en motivatie niet hebben zonder dat spul.

Dus alles op een rijtje van wat je nodig hebt is:
                    goede voeding en goed in je energie stoffen en je eiwitten zitten. Eventueel optioneel wat Arginine en of Leucine toegevoegd en wat creatine eventueel toegevoegd. That's it. Meer is echt niet nodig.

Comment

Ik heb een hele pot opgemaakt en vond het opzich wel goed werken, merkte wel dat ik wat harder werd in mn spieren , vooral overdag enz op werk bijv dat ze harder waren dan normaal, biceps etc. ook altijd tintelingen na inname (door de Beta-Alanine als ik het goed heb)
                      Daarna heb ik Nr1 gehaald en ondervond hier vrijwel dezelfde effecten, en met meer ingredienten, Dedicated Epic is alleen wat makkelijker weg te drinken imo.
                      Opzich goed product, maar Nr1 doe je langer mee, voor dezelfde(en meer) ingredienten.
                      Ik gebruikte het 2 x per dag, s'ochtends en s'avonds , dagelijks.. niet als PWO.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X