Zijn er al mensen met ervaring met deze creatine ? Ik gebruik zelf eigenlijk nooit creatine maar heb nu toevallig een pot hiervan. Ik weet wel dat het nog vrij nieuw is en kan er ook weinig ervaringen over vinden.
Dedicated epic
Collapse
X
-
Originally posted by citral View PostZijn er al mensen met ervaring met deze creatine ? Ik gebruik zelf eigenlijk nooit creatine maar heb nu toevallig een pot hiervan. Ik weet wel dat het nog vrij nieuw is en kan er ook weinig ervaringen over vinden.
Met pre workout power ga je hard man, een sterke pomp dankzij de N.O. verterkende ingrediënten en andere shizzle. Houd bij hoe vooruit je gaat en je zult merken dat het gewoon weg makkelijker is om vooruit te gaan.
Comment
-
Originally posted by Kraakerd View PostIk raad je aan om pre workout power te gebruiken van Body&fitshop daar koop ik al mijn suplementen. Zij zijn de goedkoopste in verhouding met andere nederlandse suplementen sites en op prijs/kwaliteit verhouding scoren ze ook het hoogst.
Met pre workout power ga je hard man, een sterke pomp dankzij de N.O. verterkende ingrediënten en andere shizzle. Houd bij hoe vooruit je gaat en je zult merken dat het gewoon weg makkelijker is om vooruit te gaan.
pré-workout supp heb je niet nodig. Je kan dat gebruiken als je te weinig energie hebt, maar als je goed in je voeding/eiwitten zit heb je dat niet nodig verder als je goed gemotiveerd bent.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
pre workout heb ik al zon beetje alles geprobeerd. Ik weet dat daar ook creatine in zit maar is toch anders dan puur creatine. Daarom vraag ik me eigenlijk over het algemeen meer af wat gewone creatine is in vergelijking met pre workout. Ik heb nu toevallig deze pot hier staan ja maar kheb ook nog maximize v2 wat ik eigenlijk nu gebruik. Dus wat is de verdere toegevoegde waarde van creatine t.o.v. pre workout, niks ?
Comment
-
Originally posted by Kraakerd View PostHet verschil is wel degelijk te herkennen, houd maar eens bij! Alleen aan jezelf de keus of je die 1 hooguit 2 extra herhalingen het waard vindt voor je geld vergeleken met monohydraat... tsjaa ik wel.
de post die je daarna plaatst slaat als een tang op een varken.
@Ts: Wat wil je precies dat het supplement voor je doet?
Comment
-
Originally posted by citral View Postpre workout heb ik al zon beetje alles geprobeerd. Ik weet dat daar ook creatine in zit maar is toch anders dan puur creatine. Daarom vraag ik me eigenlijk over het algemeen meer af wat gewone creatine is in vergelijking met pre workout. Ik heb nu toevallig deze pot hier staan ja maar kheb ook nog maximize v2 wat ik eigenlijk nu gebruik. Dus wat is de verdere toegevoegde waarde van creatine t.o.v. pre workout, niks ?
Soms kan er nog een Glutamine variant in zitten of wat Leucine en andere BCAA. Maar meer heb je echt niet nodig dus onzin om andere dingen in een capsule of poeder te stoppen.
Een pre workout nemen om te motiveren of focus is BS. Als mensen de focus en motivatie al niet hebben zouden mensen zich moeten afvragen waarom ze eigenlijk de focus en motivatie niet hebben zonder dat spul.
Dus alles op een rijtje van wat je nodig hebt is:
goede voeding en goed in je energie stoffen en je eiwitten zitten. Eventueel optioneel wat Arginine en of Leucine toegevoegd en wat creatine eventueel toegevoegd. That's it. Meer is echt niet nodig.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Ik heb een hele pot opgemaakt en vond het opzich wel goed werken, merkte wel dat ik wat harder werd in mn spieren , vooral overdag enz op werk bijv dat ze harder waren dan normaal, biceps etc. ook altijd tintelingen na inname (door de Beta-Alanine als ik het goed heb)
Daarna heb ik Nr1 gehaald en ondervond hier vrijwel dezelfde effecten, en met meer ingredienten, Dedicated Epic is alleen wat makkelijker weg te drinken imo.
Opzich goed product, maar Nr1 doe je langer mee, voor dezelfde(en meer) ingredienten.
Ik gebruikte het 2 x per dag, s'ochtends en s'avonds , dagelijks.. niet als PWO.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment