MyProtein zoekt Bloggers/Reviewers voor haar producten!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MyProtein zoekt Bloggers/Reviewers voor haar producten!

MyProtein is op zoek naar Bloggers/Reviewers voor haar producten!
    Het is de bedoeling dat deze reviews op de site van MyProtein en dit forum worden geplaatst!

Ben jij geïnteresseerd? Stuur een persoonlijk bericht en maak kans op een samplepakket!
    MyProtein.com

Als u vragen over producten, bestellingen o.i.d. kunt u gerust een PM sturen!

Haha like!
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Nice, ik heb een pm gestuurd en krijg volgende week een pakket opgestuurd om te testen, heb meteen even de site bekeken, pindakaas zonder suiker, muffins,koekjes en nog veel meer, ben erg benieuwd, maar wel kritisch he

Comment

Krijg je ook anabolen?
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Daar waar het hart vol van is.......

Comment

Weet je dat echt niet? Bloed. Maar grappige site, misschien meld ik me ook wel aan. Heb bijna 5000 ppsts dus ben heel betrouwbaar en serieus. Is er een link?
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Link waarnaar?
              Geef eens toe heb je überhaupt de openingspost gelezen? Je moet een pm sturen.
              Je moest zeker effe googlen naar de betekenis. ...

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Link waarnaar?
                Geef eens toe heb je überhaupt de openingspost gelezen? Je moet een pm sturen.
                Je moest zeker effe googlen naar de betekenis. ...
                Niet zo heel raar om naar de link van zijn site te vragen toch? Denk dat de meeste hier wel wat verder nadenken en niet meteen hun adresgegevens sturen naar een of andere site. No offence

Comment

Ik zal wel gek zijn maar eerst zeg je grappige site dan vraag je om een link?

Comment

Klinkt goed. Site ziet er goed uit.
                    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Bedankt voor de interesse allemaal!

We hebben ondertussen genoeg mensen uitgekozen voor diverse reviews, in de toekomst zullen we dit nogmaals doen, de mensen die een PM hebben gestuurd zullen natuurlijk als eerste benaderd worden dan!
                      MyProtein.com

Als u vragen over producten, bestellingen o.i.d. kunt u gerust een PM sturen!

Comment

Myprotein producten zijn nu ook gewoon in Nederland verkrijgbaar bij de officiële partner van Myprotein: Superbodyfood.nl

Comment

Originally posted by Superbodyfood View Post
                          Myprotein producten zijn nu ook gewoon in Nederland verkrijgbaar bij de officiële partner van Myprotein: Superbodyfood.nl
                          De site werkt niet bij mij?

Comment

Bump?

Comment

Hi don_belguim,
                              De site moet gewoon werken hoor. Probeer je cache van je browser te legen en misschien je router te resetten.
                              Het kan ook zijn dat je met een verouderde webbrowser onze pagina probeert te bezoeken. Als je persoonlijke informatie wilt hebben, kan ik je dat ook mailen.
                              Hoor graag of het wel lukt.

Groeten, Superbodyfood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X