Myprotein Impact Whey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Myprotein Impact Whey

Hierbij een review van de whey eiwit van Myprotein

Naam: Impact Whey
    Website: Myprotein Nederland
    Smaak: Chocolade
    Dosis: 30-60gr.
    Water/Melk: Zowel met water als met melk gebruikt.
    Hoelang gebruikt?: 1,5 jaar
    Waarvoor gebruikt?: Ik heb dit supplement gebruikt om mijn eiwitinname te verhogen voor sneller herstel en meer groei.
    Merkbare effecten: toename in gewicht/groei
    Eventuele bijwerkingen: nvt
    Andere factoren die effect op resultaten kunnen hebben: Ik heb gelijktijdig Creatine Monohydraat, Omega 3 en havermout-shakes gebruikt.
    Tevreden over het product?: Jazeker, de shakes hebben een goede smaak en het poeder lost makkelijk op. Er is een grote verscheidenheid aan smaken dus soms varieer ik in smaken.
    Vergelijkbaar met: andere whey shakes
    Prijs / Kwaliteit verhouding: Ik neem altijd de 5kg verpakking en deze heeft een goede prijs/kwaliteit-verhouding.
    Zou je het supplement nogmaals gebruiken?: Ja ik vind de prijs/kwaliteit verhouding goed en bestel er vaker.
    Overige opmerkingen: Het poeder lost erg makkelijk op en er zitten geen klontjes in. De smaak is vrij zoet/sterk dus als je te weinig water/melk gebruikt is het wel erg sterk. Na de training doe ik ook meestal de naturel-smaak whey en een bevroren banaan met een beetje creatine in de blender en dan krijg je een hele lekkere romige shake.
    Last edited by Baasman; 07-12-2014, 23:28. Reason: Dikgedrukt gemaakt van de puntjes

Ik denk dat ik voor heel bodynet spreek als ik zeg dat whey-reviews overbodig zijn.
    Ik doe een gok

Comment

voor de smaak / oplosbaarheid zou het nog wel interessant kunnen zijn

Comment

Enkel als iemand reviewt die genoeg producten geprobeerd heeft om onderling te kunnen vergelijken... Anders is 'goede' oplosbaarheid heel relatief als je niet weet hoe andere whey oplost.

OT: ik vind zelf myprotein impact ook wel goed hoor
        Last edited by Theodore Rex; 15-01-2017, 21:07.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X