Review Raw Iron eiwit pannenkoeken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Review Raw Iron eiwit pannenkoeken

Op de website van Sportfood.nl staat het volgende over het product:
    RAW IRON Protein Pancakes
    * Bevat 4 eiwitbronnen waaronder Whey Isolaat!
    * Bevat havermeel!
    * Maar liefst 22 gram eiwit per pannekoek (aangemaakt met 100 ml melk)
    * Gezoet met het natuurlijke Stevia!
    * Snel klaar, alleen melk of water toevoegen!
    * Heerlijke smaak!

Voor iedereen die op een verantwoorde wijze een eiwitrijke maaltijd of tussendoortje zoekt presenteert RAW IRON een heerlijke, voedzame en gezonde pannenkoek boordevol energie en eiwitten: de RAW IRON Protein Pancakes!

De RAW IRON Protein Pancakes bevatten maar liefst 4 eiwitbronnen waardoor je een ideaal aminozuur spectrum (bouwstenen voor je spieren) krijgt en ook een time- released effect van de eiwit opname.

De energie in de pancakes komt uit havermeel, een zuivere koolhydraat bron. Tel daarbij op dat iedere pannenkoek weinig vet bevat en je snapt waarom de Protein Pancakes de ideale aanvulling of toevoeging zijn op je gezonde (sport) dieet.

Over gezond gesproken; de RAW IRON Protein Pancakes bevatten geen kunstmatige zoetstoffen maar zijn gezoet met het natuurlijke Stevia!

Als alleen top kwaliteit sportvoeding goed genoeg is voor jouw lichaam dan is RAW IRON jouw merk!

Ik heb het Raw Iron product van www.sportfood.nl, deze site gaf als voordelen dat men gratis verzend, snel levering en een goede service. Een pot van 1kg kost €16,90.

Mijn review:
    Ik heb vanochtend voor het eerst de eiwit pannenkoeken van Raw Iron (besteld bij www.sportfood.nl) gebruikt.

Omdat ik trek had in wafels in plaats van pannenkoeken heb ik gelijk uitgeprobeerd hoe dit zou uitvallen. Wat mij als eerste opviel bij het openen van de pot was dat de poeder naar gevulde speculaas (die je rondom sinterklaas veelal kunt verkrijgen) ruikt wat erg aangenaam is als het aan mij ligt. Ik heb ervaring met de eiwit pannenkoeken van een concurrent waar men tegenwoordig liever niets meer kocht, maar ik vond deze pannenkoeken niet naar de oer-Hollandse pannenkoeken smaken.

Op de pot staat dat men 35 gram (1 scoop) moet vermengen met 100ml water. Ik heb echter melk gebruikt maar je kunt ook bijvoorbeeld soya melk van Alpro gebruiken.

De voedingswaarden zijn als volgt:
    De voedingswaarde per serving a 35gram:
    Energie 558 Kj/133,1 Kcal
    Eiwit 18,5 g
    Koolhydraten 9,2 g
    Waarvan suiker 3,1 g
    Vet 2,5 g
    Waarvan verzadigd 0,7 g
    Vezels 1,4 g
    Natrium 0,5 g
    Zout 1,3 g

Als wafels kwamen ze erg goed uit het ijzer. Ze werden mooi goudbruin en luchtig. Ik had twee porties gemaakt en dit was een goed ontbijtje voor mijn workout. Je kunt de pannenkoeken natuurlijk zo gek bereiden en toppen als men zelf wilt. Ik zal op deze pagina meerdere foto's plaatsen van mijn variaties. De grootste voordelen in het kort: Mooie goudbruine pannenkoeken/wafels, geen chemische smaak maar het komt erg in de buurt van de gewone pannenkoeken die men kent in Nederland, ze zijn luchtig en vullen goed. Deze pot gaat er denk ik enorm snel doorheen. De bereidingstijd is ook erg kort en je kunt ze voor meerdere dagen preppen! Daarnaast vind ik het ook erg goede voedingswaarden; eiwitrijk en relatief weinig koolhydraten voor zo'n ontbijt waardoor je de rest van de dag met andere koolhydraatbronnen kunt vullen.

Ik zal meerdere varianten maken:
    -pannenkoeken (met diverse toppingen)
    -wafels (met diverse toppingen)

Deze zal ik hier posten!
    Attached Files

wafels zien er wel lekker uit
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ziet er idd nice uit.

Comment

Ik krijg spontaan honger! Zo lekker heb ik de eiwit pancakes nog niet gezien, top!
        www.sportfood.nl

Comment

Ze zien er lekker uit!
          In deze vorm ga ik ze ook eens proberen.
          Was verbaast over de lekkere smaak van de pannekoeken.
          Ik hou erg van eten en daarom is dit zeker een goeie vorm om je eiwitten binnen te krijgen
          Gebruik jij verder nog lekkere toppings? Ben net zo enthousiast als jij over dit product!
          Ik smeer mijn zelfgemaakte chocoladepasta erop.
          Of cottage cheese voor de extra eiwitten.
          Ben benieuwd

Groetjes Charii

Comment

Originally posted by chariina View Post
            Ze zien er lekker uit!
            In deze vorm ga ik ze ook eens proberen.
            Was verbaast over de lekkere smaak van de pannekoeken.
            Ik hou erg van eten en daarom is dit zeker een goeie vorm om je eiwitten binnen te krijgen
            Gebruik jij verder nog lekkere toppings? Ben net zo enthousiast als jij over dit product!
            Ik smeer mijn zelfgemaakte chocoladepasta erop.
            Of cottage cheese voor de extra eiwitten.
            Ben benieuwd

Groetjes Charii
            Je kunt natuurlijk enorm variëren! pindakaas met banaan is lekker of probeer eens een whey-sausje (magere kwark met whey)!

Comment

Toegevoegd:
              50gr havermout
              2 eieren
              2 scoops mix
              1/2 scoop whey pineapple

Topping:
              Ananas
              Magere yoghurt
              1/2 scoop whey pineappleimage.jpg

Comment

Ziet er goed uit! Ik ga ze waarschijnlijk uitproberen aangezien ik het heel druk heb op het werk en ik meer kcal binnen wil krijgen. Bedankt voor de tip

Comment

Zo dat was een perfecte tip!
                  Heb kwark met whey gemixt en de combinatie met de protein pancakes was nog lekker ook!
                  Thnqyou,

Comment

Laat me weten hoe je het vond!

Comment

Originally posted by BrejeBassie View Post
                      Ziet er goed uit! Ik ga ze waarschijnlijk uitproberen aangezien ik het heel druk heb op het werk en ik meer kcal binnen wil krijgen. Bedankt voor de tip
                      Laat me weten hoe je ze vond!

Comment

Originally posted by chariina View Post
                        Zo dat was een perfecte tip!
                        Heb kwark met whey gemixt en de combinatie met de protein pancakes was nog lekker ook!
                        Thnqyou,
                        Top dat het goed uitviel!

Comment

Raw Iron Protein Pancake:

-5 gram kokosrasp
                          -blueberry stroop
                          -banaan
                          -10 gram cruesli

Raw Iron Pancake poeder gemixt met alpro coconut milk!
                          Attached Files

Comment

Bereidingswijze:
                            Mix 1 scoop (35gr) Raw Iron Pancake Mix met 100 ml melk. Zet een pan op het vuur en zorg dat hij enorm warm wordt (als je geen pan hebt met anti-aanbaklaag adviseer ik hem in te smeren met een beetje olie/pamspray). Zorg dat de mix geen luchtbelletjes bevat en spreid het uit over de pan (zet deze gelijk op medium). Zorg voordat je het de pan ingooit dat je een banaan in erg dunne schijfjes gesneden hebt en voeg de helft van de banaan (in schijfjes) toe op de pannenkoek. Laat hem rustig gaar worden en wanneer de pannenkoek geen belletjes meer bevat kun je hem rustig omdraaien. Vervolgens wachten tot hij gaar is en leef je uit! Deze heeft geraspte kokos als topping (pannenkoek en banaan geven al erg veel smaak).

Tip: voeg aan de mix een scoop Raw Iron Premium Sports Whey toe (vanille pannenkoek is echt een enorme aanrader!
                            Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X