Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ja mooie tekst he!
maar nu even serieus. ik heb dit verkocht aan 4 verschillende mensen in nederland om te laten testen.
en de resultaten waren toch wel boven verwachting.
de slechste is 3 kg aan gekomen zonder vet. in 3 maanden
de beste is 4,7 kg aangekomen zonder vet. in 3,5 maand
toch wel mooi vind ik.
het grootste nadeel was. het stinkt enorm je zweet die geur gewoon het is niet lekker om te eten. maar ze waren dik tevreden. opmerking is wel dat het naturel personen zijn dus nog nooit gekuurd met as!
mooie site
Maar die slogans dat er bij staan tegenwoordig bij alle sups??
Createston
ALL IN ONE FORMULE:
6 Kg spiermassa in 6-8 weken
2 Kg vetafbouw in 6-8 weken
30 – 35 % kracht toename in 6 weken
Bevat alle benodigde supplementen
Je hebt verder niets nodig
Extreem goede prijs kwaliteit verhouding
nee ik wil ze duidelijk gescheiden houden vandaar de link naar de officiele website van protech.
binnekort zal er een nederlandse website zijn van protech.
maar kan niet alles in 1 keer !
dank je ik doe mijn best ik zie zelf wel een hoop fouten enz. maar goed ik ben net pas begonnen ik doe mijn best om de website er pro uit te laten zien net zoals de rest er om heen.
vanaf € 50 word het gratis thuis bezorgd
verders betaling via automatische incasso of rembours maar dan komt de rembours kosten er wel bij.
(dit staat nog niet op de website)
@Sammy ik zal je de prijslijst sturen. De spullen van Protech zijn allemaal gecheckt door de amerikaanse FDA.
De spullen van Ultra niet, maar zijn wel goed hoor. alleen wat goedkoper omdat ze niet het beste grondstof gebruiken wat er te koop is.tevens zijn de etiketten in het duits. ze vertalen niet omdat het teveel geld kost. ze doen alles om maar geld te besparen dat zie je dan ook aan alle kanten. het zijn op zicht goede spullen maar kan op kwaliteits gebied niet winnen van PROTECH maar het is wel goede kwaliteit. ik zeg het er maar bij. Protech is gewoon 100% top ook wel wat duurder.
Dan kan de consument een keus maken!
ps: niet naar webmaster sturen maar via "contacteer ons".
Heb je ook testresultaten van de supplementen vanuit labo ?
Dat heb ik liever omdat tegenwoordig veel firma's dingen in hun sportvoeding gooien om de resultaten te verbeteren , deze produkten zijn gewoonlijk as.
Citaat[/b] (snipke @ Mei. 26 2004,18:13)]vind het erg goed uitzien, behalve de blauwe achtergrond stoort mij een beetje, zo is de tekst moeilijk leesbaar vindt ik.
Daartegen als je de tekst leest zou je alles willen kopen
Leave a comment: