Originally posted by Neto61
View Post
Gymshark, wie is er voor in?? Graag reactie's
Collapse
X
-
Originally posted by Wessle View PostLullig man. Maar moet er wel om lachen in combinatie met je handtekening! Klantenservice al geprobeerd ?
Goed initiatief dus. Die shorts zijn gaaf. Hoop wel dat je ze iets goedkoper kan aanbieden dan gymshark ze nu zelf aanbied.. vind het nogal een hoofdprijs voor een piepklein broekje :P maar ik kon het niet laten!"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Cidious View PostJazeker.. al 3 keer.. ik moet nu alsnog WEER tot donderdag wachten en als er dan nog niks binnen is gekomen (augustus heb ik besteld..) dan sturen ze een nieuwe.. nou ik ben zeerrrr benieuwd.. voor mij tot nu toe geen super ervaring.. Zou leuk zijn als dit dus via een nederlandse distributeur besteld zou kunnen worden waar ik meer vertrouwen in heb.
Goed initiatief dus. Die shorts zijn gaaf. Hoop wel dat je ze iets goedkoper kan aanbieden dan gymshark ze nu zelf aanbied.. vind het nogal een hoofdprijs voor een piepklein broekje :P maar ik kon het niet laten!BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Ben er ook wel voor in, als idd de prijs beter is dan zelf laten overkomen.
@Cidious:
Heb zelf een 3-4 maanden geleden voor een 200 euro daar besteld en kwam toen na 2 werkdagen zelfs al hier binnen.
Misschien dat hetgeen wat jij hebt besteld niet meer op voorraad is ofzo geen idee.
Hopelijk word het snel gefix voor je
Comment
-
We weten nog niet wat we in het assortiment willen nemen, Gymshark is erg moeilijk wat betreft dealers/ distributeurs... Maar we zijn ermee bezig.
De prijs is niet zo heel belangrijk toch? Het voordeel is dat je het koopt in NL en het dan ook makkelijker kunt retourneren e.d.
Prijs zal hetzelfde zijn vermoed ik (verplicht wss), maar dan met gratis verzending ipv 6,95 en de dag erna in huis
Hopen dat ze komende week wat meer laten weten. Het gaat wat moeizaam helaas :SDe beste supplementen tegen de scherpste prijzen!
Check ook onze FACEBOOK pagina
Comment
-
Originally posted by Sports-Nutrition View PostWe weten nog niet wat we in het assortiment willen nemen, Gymshark is erg moeilijk wat betreft dealers/ distributeurs... Maar we zijn ermee bezig.
De prijs is niet zo heel belangrijk toch? Het voordeel is dat je het koopt in NL en het dan ook makkelijker kunt retourneren e.d.
Prijs zal hetzelfde zijn vermoed ik (verplicht wss), maar dan met gratis verzending ipv 6,95 en de dag erna in huis
Hopen dat ze komende week wat meer laten weten. Het gaat wat moeizaam helaas :S
Comment
-
Ja ik heb middels contacten die ik heb en leveranciers met wie ze op BB beurzen staan een 'directe lijn' dat gaat vaak wat makkelijker.
Tevens hebben wij ook een winkel ipv alleen webshop en heb ik inmiddels 3 of 4 afnemers die flink willen investeren hierin.
Hoop hiermee een voorsprong te hebben want met webshops doen ze zoieso niets zeggen ze idd.De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!
Comment
-
Originally posted by Sports-Nutrition View PostJa ik heb middels contacten die ik heb en leveranciers met wie ze op BB beurzen staan een 'directe lijn' dat gaat vaak wat makkelijker.
Tevens hebben wij ook een winkel ipv alleen webshop en heb ik inmiddels 3 of 4 afnemers die flink willen investeren hierin.
Hoop op hiermee een voorsprong te hebben want met webshops doen ze zoieso niets zeggen ze idd.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Ik hoop dat we het überhaupt kunnen gaan leveren!
er lopen gesprekken maar heb nog steeds het idee dat ze alles in eigen hand willen houden.
Denk dat de drempel voor een Nederlander toch lager ligt om het te bestellen als het in eigen land kan ipv van een .co.uk website met alleen credit card en Paypal betalingenDe beste supplementen tegen de scherpste prijzen!
Comment
-
Originally posted by Sports-Nutrition View PostVoorlopig nog even alleen Gorilla Wear (hebben we niet alles van op de site staan. Dus als je wat ziet van gorilla, we kunnen er bijna alles van leveren)Superbia in Proelio
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 105kg 3x
- hindu squat BW 60x
Safety bar goodmorning:
- 50kg 12x...-