Februari Aanbiedingen Muscles World - Go For Workout!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Februari Aanbiedingen Muscles World - Go For Workout!

Beste leden,

Na een te grote bestelling hebben we supplementen die we via de webwinkel niet meer kunnen verkopen.
    De leverancier zei dat ze na deze datum minimaal een jaar nog houdbaar zijn onder normale omstandigheden.
    Omdat ze praktisch een maand a paar maanden over datum zijn willen we ze graag nog een eindbestemming geven die ze wel direct kan gebruiken.

Het betreffen de volgende producten:

Anabolic State van Nutrabolics. Exp datum: 10-2013
    Chain'd Out van ALR Industries. Exp datum: September 2013

Bij interesse graag een pm bericht.

Bedoel je hiermee dat ze gratis af te halen zijn?
    Ernstig noh!

Comment

ben benieuwd wat het addertje onder het gras is

Comment

Denk een eurootje of 20,- xD
        Calisthenics / Street workout

Comment

Beste leden,

Er zit geen addertje onder het gras, Want om ze zo weg te gooien is het ook zonde.
          En als ik er iemand een plezier mee kan doen tegen een prijsje die er meer plezier aan heeft.
          Want als ze hier nog maanden zouden staan ja dan moet ik ze wel zelf weggooien.
          Dus daarom biedt ik het eerst hier aan, En als niemand interesse heeft.
          Ja dan houd op.

Hierover ben ik dan dus heel transparant, En dus geen addertjes en dingetjes.

Comment

Oke dus eigenlijk bied je hier producten aan die niet meer in de winkel aangeboden mogen worden(lees: over de datum) en hoop je er hier nog op te verdienen?
            Ernstig noh!

Comment

Ik wil er eerlijk gezegd niet direct wat aan verdienen, De datum is nog maar net 6 dagen voorbij.
              Dus na een paar dagen zou het al helemaal kapot moeten zijn ?

Misschien wel als je het in een hele warme en vochtige kamer bewaard, Dan is het al kapot voordat de datum voorbij was.
              Want ik heb nog nooit producten gehad waar net de datum voorbij was, Dus heb ik gelijk contact opgenomen met de leverancier en die zei van je kan het nog zeker minimaal een jaar bewaren onder normale omstandigheden.

Comment

Mits goed bewaard is het echt niet verrot hoor.. Het is een gegarandeerde datum voor verkoop. Je mag het alleen na die datum niet meer verkopen als shop of winkel zijnde.

Comment

Eiwitten en dergelijke zijn zelfs dik een jaar na EXP nog prima te gebruiken. Echter is het niet meer te verkopen idd...

Wij geven ze meestal weg in onze winkel als een vaste klant wat komt kopen
                  De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Na de houdbaarheidsdatum kan de fabrikant de kwaliteit niet meer garanderen. Je wordt er dus niet ziek van, maar vitaminen en macro's nemen af. Ik dacht dat vetten en wateroplosbaar vitaminen het eerste aan de beurt waren, maar dat weet ik niet zeker. Maar zelfs daarbij speelt zuurstof en rol, dus als de potten gewoon dicht zijn, zie ik echt geen nadeel.
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Het maakt trouwens wel verschil of de leverancier het via de telefoon/bezoek heeft gezegd, of via de mail (dat mag als zwart op wit gezien worden, toch).
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
                        Eiwitten en dergelijke zijn zelfs dik een jaar na EXP nog prima te gebruiken. Echter is het niet meer te verkopen idd...

Wij geven ze meestal weg in onze winkel als een vaste klant wat komt kopen
                        goed om te weten, dacht dat eiwitten dan slechter werden oid.

Comment

Het is pracies wat Patriciaaa zegt, die datum is alleen een kwaliteits garantie. Erna garandeerd de producent de kwaliteit niet meer... Wil absoluut niet zeggen dat de kwaliteit dan minder is...
                          En net wat TS zegt zelfs 1 jaar na datum is het nog goed mits goed bewaard.
                          Ik heb vaker gelezen dat de kwaliteit na 1 jaar na datum af kan gaan nemen, maar ook dat is niet 100% zeker daar het vaak vacuum verpakt zit.
                          Dit is gewoon een ingebouwde verzekering van de producent, dat je niet na 1 jaar na voorbeeld datum komt zeiken dat je denkt dat je DENKT dat je product verrot is.
                          Natuurlijk worden de bepaalde ingredienten van kwaliteit minder, maar of dat al na 1 jaar is word nog steeds betwijfelt..

Bij sommige producten zoals creatine houdende sups kun je wel zien of het nog goed is aan kleur en vorm van..
                          Maar vaak is het dan open geweest en door de consument vergeten op te maken of door te gebruiken.
                          En dus verkeerd bewaard.

Comment

Even een mededeling: Alle aminozuren zijn inmiddels weg.
                            Er volgen meer aanbiedingen van Muscles World binnenkort, Waarbij de datums ruim houdbaar zijn.

Wij zijn heel transparant als het gaat om de verkoop van de supplementen, Er worden geen supplementen verkocht die over datum zijn binnen de webwinkel.

Comment

Muscles World.com - LG Sciences Actie!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X