Beginneling

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginneling

Beste mensen.

Ik ben op zoek naar een site waar ik alles over fitness te weten kan komen,
    ik weet er nu nog helemaal niets over en wil graag bij het begin beginnen.
    Ik heb een buikspierbank gekocht en een setje dumbells,daar zou ik graag mee willen beginnen,maar weet niet hoe.
    Nu lees ik hier op de site allemaal mooie benamingen maar weet zelfs niet wat dat allemaal inhoud.
    Heb net even naar een duidelijk schema gezocht voor beginners,maar ik kon niets vinden.

Wie kan deze beginneling helpen?

Alvast bedankt

Bodybuilding.com - #1 Exercises Guide - Over 300 Exercises!

Comment

Bedankt Nemesis

Comment

Als je wat specifiekere vragen stelt kunnen we je hier zeker een heel eind helpen hoor, die site waar je alles over fitness te weten kunt komen heb je namelijk al gevonden!
        Ik kan me voorstellen dat het soms wat lastig is om door alle moeilijke termen heen te komen, zo'n site waar allerlei oefeningen uitgelegd worden met de namen erbij is dan ook zeker een goede hulp.
        Als je dat stukje basis hebt is het al een stuk beter te doen en al je vragen kun je hoe dan ook gewoon blijven stellen natuurlijk.

Comment

Probeer je zelf eerst een beetje in te lezen in fitness. Vanuit daar kan je zelf beginnen met het opstellen van trainingsschema's. En eventueel ook voedingsschema's. Post deze gewoon ook al denk je dat ze niet goed zijn.

Iedereen moet ergens beginnen en er zullen meer dan genoeg mensen op dit forum zijn die je graag verder zullen helpen.

Succes!!
          Groei, Groeier, Groeist

Comment

Lees de stickies op dit forum, google veel, en lees wat op Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping en Adversus - modellen, kapsels, mode, fitness, lifestyle magazine voor mannen
            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ik heb al jullie tips bekeken en ben al een stuk verder,ik weet nu tenminste hoe en waar ik moet beginnen.

Bedankt jongens

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X