steken en pijn in elleboog

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by erik1982 View Post
    @ Ahmet

Dat kan heel goed. Ze noemen het ook wel eens een kikker. Het is een zenuwprikkel die er voorzorgt dat vaak een kleine spier zich erg snel aanspant en weer onspant zonder dat jij erom gevraagt hebt.
    Veel mensen hebben dat ook wel eens in het oog of ooglid. Het kan geen kwaad maar is soms kei irritant.

gr
    haha weet wat je bedoeld ja is irritant idd

heb het wel eens als ik moeie benen heb en ik sta raar voor over geleund dan gaat ie trillen
    Who's the Chef

Comment

heb ook tijdje last van gehad.
      Na doktersbezoek bleek het een "tenniselleboog" te zijn.
      Ontsteking rond de pezen.
      Overbelast;spieren zijn er klaar voor,maar de pezen niet...
      getting back in shape...

Comment

Originally posted by Aphasia View Post
        heb ook tijdje last van gehad.
        Na doktersbezoek bleek het een "tenniselleboog" te zijn.
        Ontsteking rond de pezen.
        Overbelast;spieren zijn er klaar voor,maar de pezen niet...
        ok da kan het bij mij ok wel zijn.. maar die de gewone huisarts heeft de balle verstand van blessures, dus daar ga ik niet meer heen.. als het nog te lang aanhoudt ga ik na de fysio bij onze sportschool.
        ga deze week ff rustig aan doen en kijke hoe het gaat, als het dan weer goed gaat, ga ik dr weer lkker zwaar tege aan

Comment

Originally posted by boelie View Post
          ok da kan het bij mij ok wel zijn.. maar die de gewone huisarts heeft de balle verstand van blessures, dus daar ga ik niet meer heen.. als het nog te lang aanhoudt ga ik na de fysio bij onze sportschool.
          ga deze week ff rustig aan doen en kijke hoe het gaat, als het dan weer goed gaat, ga ik dr weer lkker zwaar tege aan
          Ja het zelfde geld bij mij. Ik heb gister biceps en rug gehad, biceps wat rustiger aan gedaan en is opzich wel goed gegaan, alleen na het trainen heb ik eventjes last gehad. dinsdag triceps en borst dus dan zulle we het krijge
          on the road to get huge

Comment

PROBEER HET ANDERS EENTIJDJE WAT LICHTER MAAR MEER REPS EN NIET VOLLEDIG STREKKEN
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
              PROBEER HET ANDERS EENTIJDJE WAT LICHTER MAAR MEER REPS EN NIET VOLLEDIG STREKKEN
              ja ok, goede tip. dat raadden ze gister bij de sportschool ok aan ja.
              lichter gewicht, meer reps en elleboog ook niet verder dan 90graden buigen...

gister met trainen ging het goed, tot dat ik skullcrusher ging doen en toen kreeg ik weer steek, maar had wel het gevoel dat het minder erg was dan vorige week..

had ok gevraagd bij de sportschool wat ik het beste kon doen, en toen werd me gezegd dat je bij zon blessure het beste een tijd rust kan nemen en niet gaan trainen. maarre da zie ik nie zitte, dan maar iets pijn en wat lichter trainen

Comment

scullcrucher is een van de oef die ik niet meer doe ivm de pijn
                bij die oef heb ik altijd last
                evenals bij dippen
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
                  scullcrucher is een van de oef die ik niet meer doe ivm de pijn
                  bij die oef heb ik altijd last
                  evenals bij dippen
                  nou die skullscrusher was gister ok voor mij de laatste x dat ik hem heb gedaan. ik had twee setjes gedaan en toen begon het te steken, dus toen ben ik de triceps extensions met dumbell gaan doen en dat ging wel goed.

maar bij dippen tussen bankje had ik er helemaal geen last van. kon zelf 60kg aan gewicht op mn benen legge, dus ging wel lkker.
                  het gewone dippen doe ik sinds het begin van mijn krachttrainingcarriere al niet, omdat ik hierbij tijdens en na het dippen zon stekende pijn krijg in mn sleutelbeen aan beide kanten, had het gister nog ff geprobeerd maar kreeg daar gelijk last van. dus dat doe ik ok niet meer.. maar goed dat heeft verder nix met mn elleboog te maken
                  Last edited by boelie; 30-01-2007, 18:16.

Comment

Yo ik heb lang niet alles gelezen maar wil dit even zeggen(kan dubbel op/al eerder gezegd/onnodig zijn)

Zorg dat je zeker weet wat het is!! kan namelijk vervelende gevolgen hebben als het iets anders blijkt te zijn

Comment

Originally posted by Dealer View Post
                      Yo ik heb lang niet alles gelezen maar wil dit even zeggen(kan dubbel op/al eerder gezegd/onnodig zijn)

Zorg dat je zeker weet wat het is!! kan namelijk vervelende gevolgen hebben als het iets anders blijkt te zijn
                      was nog niet gezegd , maar is idd ok wel een punt waar wel wat inzit..
                      heb het bij de sportschool na gevraagd en die jonge daar kwam ok tot de zelfde conclusie van een overbelaste pees in de elleboog.
                      hij heeft er ok wel aardig verstand van enzo dus ga ik daar ok wel van uit..

maar wat het ok mag zijn, als ik er vanaf wil is rust of lichter trainen toch de enigste optie..

Comment

ik heb dat ook ik doe nu zo 5 weken 3x per week het hele lichaam en dat 1 oefening met 3 setjes per spiergroep borst en rug 2 soorten oefeningen met 3 setjes.
                        maar nu kreeg ik steek in mijn biceps en licht in mijn elleboog is dat dan ook overbelasting ??
                        wat kan ik volgens julli het beste doen nu kwa training

Comment

nou ik heb volgende week een rust weekje, ik zou dat bij jou ook aanraden als je ok een soort van steek in je elleboog hebt.
                          maar misschien ook verstandig om ff langs de fysio te gaan, om een precieze kwaal vast te stellen en dan evt rust inlassen of lichter trainen..

grtz

Comment

gister mijn elleboog flink gerekt, behoorlijke knoep maar volgens mijn is die wel goed geschoten nou. Dinsdag begin ik weer. Beetje masseren helpt ook wel ( misschien ook in je hoofd maar dat boeit niet ) Ik ga in het vervolg ook beter of iig opwarmen.
                            Last edited by hardcoremenneke; 02-02-2007, 11:55.
                            on the road to get huge

Comment

nou die skullscrusher was gister ok voor mij de laatste x dat ik hem heb gedaan. ik had twee setjes gedaan en toen begon het te steken, dus toen ben ik de triceps extensions met dumbell gaan doen en dat ging wel goed.

maar bij dippen tussen bankje had ik er helemaal geen last van. kon zelf 60kg aan gewicht op mn benen legge, dus ging wel lkker.
                              het gewone dippen doe ik sinds het begin van mijn krachttrainingcarriere al niet, omdat ik hierbij tijdens en na het dippen zon stekende pijn krijg in mn sleutelbeen aan beide kanten, had het gister nog ff geprobeerd maar kreeg daar gelijk last van. dus dat doe ik ok niet meer.. maar goed dat heeft verder nix met mn elleboog te maken
                              ik had het over dippen op het chin toestel

tussen 2 bankjes heb ik ook nooit last
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X