Artikelposters gezocht.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Artikelposters gezocht.

Hey,

ik heb even wat mensen nodig die minimaal 2 x per maand een artikel willen schrijven over een onderwerp naar keuze, welke relevant is omtrent fitness.
    Denk aan anabolen, trainingsschema's, trainingsmethode, algemene info, voeding, voedingsstoffen, blessures, supplementen... GO ON.

Kies zelf maar. Op dit moment nog geen vast beloning. Eventueel in de toekomst wel.

Grtz, David.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

zijn dat de zelfde afspraken als die van een internet site bouwen??

dan pass ik
    Who's the Chef

Comment

Jaa is voor mijn website. Waarom pas je dan? Want er zitten niet echt veel afspraken aan.

Comment

net als bij het maken van een website bij jou zeker hahaha
        Who's the Chef

Comment

SCHRIJVEN VUILAK!

Comment

hou je mond jongetje
            Who's the Chef

Comment

Moest ik er veel van kennen zou ik het wel doen

Comment

Zoals eerder besproken, David, ben ik zeker bereid wat te schrijven, maar pas na 1-7-07 (studiedrukte).
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

sym geeft je gewoon elke dag een bladzijde uit zijn boek
                  Who's the Chef

Comment

Wil ook zeker wel iets voor je schrijven. Kan niet beloven om elke maand met iets op de proppen te komen.
                    Laat maar iets weten als je mijn hulp kunt gebruiken
                    liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

ik wil ook altijd iets schrijven, ik heb af en toe veel tijd, en zolang het online staat kan het een referentie zijn op mn cv als je website het goed doet

ik kan schrijven over anabolen, trainingsschema's, verschillen tussen bb en pt(ook in trainingsschema's), vechtsporten, sportgerichte krachttraining,...
                      Last edited by Genjuro; 08-02-2007, 10:12.
                      the one and only tabata overlord

Comment

wat en moeite voor niks zucht...word al moe aan de ged8tte....waar haal je die motivatie vandaan gozer ?

Comment

Prima! De mensen die willen schrijven mogen dat. Als je je artikel naar mij emailed, dan laat ik het even nalezen, en doe dat zelf ook even. En dan plaats ik het. Mijn website doet het redelijk goed, met ongeveer 1000 unieke bezoekers per maand. (is nog stijgende).

Je mag schrijven over alles wat gerelateerd is aan fitness / bodybuilding / voeding.

Grtz, David.

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                            Prima! De mensen die willen schrijven mogen dat. Als je je artikel naar mij emailed, dan laat ik het even nalezen, en doe dat zelf ook even. En dan plaats ik het. Mijn website doet het redelijk goed, met ongeveer 1000 unieke bezoekers per maand. (is nog stijgende).

Je mag schrijven over alles wat gerelateerd is aan fitness / bodybuilding / voeding.

Grtz, David.
                            Wat is je website? Als het die voedingsbehoefte.nl is zou ik een nieuwe maken, niet echt een catchy naam. Of tenminste een mooiere vollere homepagina, in de stijl van bodybuilding.com

Je website heeft potentieel, maar het is nog te basis. Mensen houden van grafische beelden, meer foto's dus e.d, beter kleurcontrast. Fleur het wat op en breng wat structuur aan, en je site zal direct meer bezoekers trekken.

Ik breek je site niet af, ik wil je tips geven Ik had webapplicaties en grafische vormgeving als hoofdvakken vorig jaar
                            Last edited by Genjuro; 08-02-2007, 14:38.
                            the one and only tabata overlord

Comment

voedingsbehoefte.nl is het ja, ik kan nog wel dingen gaan veranderen, maar moet even met concrete plannen daarover komen. Heb het erg druk atm, en de site draait eigenlijk om de calculator.

Het domein vind ik verder goed. Als het goede content bevat komen je bezoekers toch wel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X