active T-max

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• active T-max

ik ben 20 jaar weeg 76kg ben1.72m.ik doe niet echt aan fitness maar gewoon aan sport ik zwem 5keer in de week fiets elke dag een uur en speel 4 dagen voetbal, en thuis speel ik nog wat met de gewichten.
    nu heb ik van iemand 'active T-max' gekregen zou iemand mij kunnen zeggen of dit verstandig is om te nemen en wat eventueel de voor en nadelen er van zijn?

bedankt

Wat is dat?
    gr

Comment

weer deze vraag ????

geen idee wat het is
      Who's the Chef

Comment

..

dit zijn testosteron pilletjes.
        kijk anders op Nutrimax

greetz

Comment

tribulus dus

is niet intresant kerel
          zonde geld
          al helemaal voor jo want naar mijn weten ben je nog niet zo oud
          Who's the Chef

Comment

..

heb ze nog niet gebruikt en heb er ook niet voor moeten betalen.
            maar niet gebruiken zeg jij dus?

greetz

Comment

Nee niet doen. Is weggegooid geld. Niet gebruiken voor je 23ste.
              Groei, Groeier, Groeist

Comment

T-Max

Dat is gewoon een suplement,
                Het zelfde als testo-sting,maar dat werkt ook niet.
                Het zal geen kwaad kunnen om het te nemen,maar je zal er ook weinig tot niets mee winnen.
                Sucses.

Comment

Originally posted by anthony1 View Post
                  heb ze nog niet gebruikt en heb er ook niet voor moeten betalen.
                  maar niet gebruiken zeg jij dus?

greetz
                  als je er niet voor heb hoeven betalen en je hebt ze toch zou ik ze wel nemen maar verwacht er iig nix van
                  miss als je de dosis hoger houd als aan gegeven dat je er iets profijt van al hebben maar je zal het niet echt merken.
                  Who's the Chef

Comment

...

dus het kan geen kwaad dat ik ze neem maar het zal zeker geen resultaat geven?
                    ook geen bijwerkingen?

greetz

Comment

jouw vraag wekte bij mij ook een vraag op? Zijn er bijwerkingen van tribulus?

Na kort onderzoek:

The Trouble with Tribulus(29-10-2004)
                      Tribulus Terrestris is een populair sportvoedingssupplement dat enkele vermeende sportprestatieverhogende effecten zou hebben, zoals verhoging van de testosteronproductie. Uit onderzoek is daarvan niets gebleken. Wel kan Tribulus Terrestris een paar hele vervelende bijwerkingen hebben.

Het kruid Tribulus Terrestris
                      Tribulus Terrestris is een kruid behorende tot de distelachtigen dat in Europa in de volksgeneeskunde al jaren wordt gebruikt als seksueel stimulerend middel, en dat meer dan 100 soorten kent. Tribulus werd in de klassieke geneeskunde van Griekenland en India gebruikt als vochtafdrijver en ontstekingsremmer. Er zijn sporters, die melden dat ze grotere testikels krijgen als ze Tribulus gebruiken. Mogelijk ligt dit aan de vaatverwijdende werking van stikstofoxide (NO) die door Tribulus extra gestimuleerd wordt. Dit mechanisme is ook de achtergrond van verhalen over de potentieverhogende werking van Tribulus.

Geclaimde werking
                      Tribulus Terrestris wordt voornamelijk gepromoot als middel om de natuurlijke afgifte van het geslachtshormoon testosteron te stimuleren, net als de prohormonen DHEA en Androsteendion. De actieve bestanddelen van het kruid bevatten een groot aantal steroïdeachtige stoffen, de zogenaamde steroidal saponins. Maar de spiergroei versnellen, dat doet Tribulus niet. Uit recent onderzoek blijft niets van deze claim overeind, hoezeer de Bulgaarse fabrikant Sopharma ook zijn best doet met ‘eigen onderzoek’ het tegendeel te beweren. In relevante tijdschriften is nog nooit een peer reviewed onderzoek van Sopharma verschenen. Peer reviewed betekent, dat andere ervaren onderzoekers het artikel stevig tegen het ‘licht’ houden.

Nare bijwerkingen
                      Geregeld krijgen artsen bodybuilders op het spreekuur met gynaecomastie, waarschijnlijk veroorzaakt door het gebruik van Tribulus Terrestris. Door gebruik waren hormonen als FH, LH en testosteron verstoord. Na staking van gebruik keerden de waarden weer terug naar normaal. Aan deze verstoring van het hormonale huishouden zit ook een verhoogd risico (factor 5) op borst************************ vast. Nog een goede reden om Tribulus links te laten liggen. Uit diergeneeskundig onderzoek is ook nog eens gebleken, dat landbouwdieren leverstoornissen ontwikkelen als ze ergens grazen waar veel Tribulus groeit. De voornaamste oorzaak zijn schimmels op het kruid, die schadelijke toxines afgeven. Deze schimmels zijn ook wel eens aangetroffen in de Tribulus kruidenpreparaten. Californische Indianen gebruikten saponinehoudende planten als Tribulus vroeger wel als visvergif; de vissen werden erdoor verdoofd zonder oneetbaar te worden. Saponinen zijn in hogere concentratie ook voor de mens giftig; ze veroorzaken o.a. het kapot gaan van de rode bloedcellen (hemolyse).

Kortom, The Trouble with Tribulus Terrestris is, dat de vermeende sportprestatieverhogende werking alleen in de ‘onderzoeken’ van de fabrikanten bestaan, terwijl bijwerkingen als gynaecomastie en leverstoornissen het sportvoedingssupplement verre van aantrekkelijk maken. Dit soort aanslagen op de portemonnee en gezondheid kun je als sporter missen als kiespijn.

Dus gyno van tribulus? Iemand ervaring of is deze tekst onzin?
                      Groei, Groeier, Groeist

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X