kampioenen van vroeger mooier

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kampioenen van vroeger mooier

Kan er weinig aan doen..maar ik vind de kampioenen/top alteten met bodybuilding van vroeger mooier ontwikkeld...ik vind ze meer atletisch...

Als ik de huidige toppers zie dan denk ik...hoezo uit proportie...verre van atletisch...al lopen(liepen) er wel mensen rond die nog atletisch zijn...shawn ray is (was) zo'n voorbeeld..

Voorbeeld....neem Arnold en Ronnie Coleman...ik vind Arnold mooier om naar te kijken dan Ronnie..

Hoe denken jullie erover?

Zeker mee eens, ik zou zelf echt niet zo (ik zou haast zeggen lelijk) gespierd willen zijn als bijvoorbeeld Markus Rühl.

Comment

vroeger werd er gestreefd naar symmetrie, tegenwoordig telt hoe groter hoe beter
      the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by wimwerf View Post
        Kan er weinig aan doen..maar ik vind de kampioenen/top alteten met bodybuilding van vroeger mooier ontwikkeld...ik vind ze meer atletisch...

Als ik de huidige toppers zie dan denk ik...hoezo uit proportie...verre van atletisch...al lopen(liepen) er wel mensen rond die nog atletisch zijn...shawn ray is (was) zo'n voorbeeld..

Voorbeeld....neem Arnold en Ronnie Coleman...ik vind Arnold mooier om naar te kijken dan Ronnie..

Hoe denken jullie erover?
        zeker waar ik vindt hetzelfde arnold heb een mooier lichaam ter vergelijking met ronnie dat is gewoon te grof....
        sigpic<<perfectie ((ik zelf 1.80m 105kilo en bankdrukke 2x 192kilo))

Comment

Helemaal mee eens.

De fysieken van vroeger, die zwart wit foto's, vind ik véél mooier.

Kijk eens naar de fysiek van Mike Menzer, echt prachtig.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

vin dat ok zekers zo.. atleten van tegenwoordig worden steeds meer freaky en draait alleen maar om massa, massa en nog eens massa.
            al heb ik wel respect voor wat ze er allemaal voor moeten doen en laten, qua dieet en training enzo

Comment

Ik vind zeker de altleten van vroeger mooier. ik vind ook dat je nu ook teveel van die uitpuilende buiken ziet. Vind ik absoluut niet mooi..

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

coleman voor GH-misbruik, je herkent hem amper nog
                the one and only tabata overlord

Comment

En er is nu veel meer kennis over het lichaam en de werking van hormonen en hoe je ze een handje kunt helpen. Ook is er meer informatie beschikbaar over de effecten van training e.d.

gr

Comment

Idem hier. Ik vind de kampioenen van vroeger veel mooier maar het gaat in de sport zoals in onze samenleving he: het moet altijd groter, sneller, beter, hoger,...
                    The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

En hoe zien ze er over 20 jaar uit?

gr

Comment

Tegen dan ziet de gemiddelde amateur eruit zoals Coleman nu en de echte kampioenen gaan over de 200kg droog
                        The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Vind ik ook;ik vind dat ze meer "naturel" overkomen.
                          Niet?
                          getting back in shape...

Comment

Klopt Klopt

dit vind ik er dus (met veel respect) niet uitzien:

http://www.svetkulturistiky.cz/image..._01%5B1%5D.jpg

is Markus Rühl

dit vind ik er een stuk beter uitzien:

http://body.builder.hu/imagebank/sta...ke_Mentzer.jpg

Is mike mentzer
                            Last edited by Dealer; 14-02-2007, 00:18.

Comment

Zeker weten...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X