kampioenen van vroeger mooier

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hmm respect respect, er zijn genoeg mensen die hun hele lichaam verneuken omdat ze persé zo groot willen zijn. Daar heb ik echt geen respect voor hoor, ik heb respect voor bodybuilders met principes die ook nog goed nadenken.

Vroeger waren ze zeker mooier. Maar wie vind spieren in proportie nou niet mooier.. Net zoals bij de kampioenschappen turnen, de meeste mannen daar hebben een 10 x mooier fysiek als die bodybuilders..

grtz
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Wat ge daar zegt over dat turnen dav,
      100% mee eens,daarvoor wil ik tekenen...
      getting back in shape...

Comment

Ik heb van men 8 tot mijn 13 jaar geturnd. Ik werd klaargestoomd om op niveau te gaan presteren maar ik had op 13 jarige leeftijd echt wel genoeg van al dat trainen (+- 10u per week) en ben dan gestopt.
        Heb ik nu wel een beetje spijt van want als er één harde sport is, is het wel turnen vind ik zelf. En idd de meeste turners hebben wel al een mooie fysiek.
        The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Turnen is ook een krachtsport hè, gelden qua voeding enzo veel van dezelfde 'wetten' als bij bodybuilding.
          Heel anders dus dan bij bijvoorbeeld duursporten.

Comment

Eens zien hoe lang die overdreven vleesblokken leven

Comment

Je ziet vaak dat ze niet zo oud worden hè
              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

sommigen van die turners die ik zie op TV, vooral die ringathleten, kunnen zo het podium op voor een BB-wedstrijd in hun gewichtsklasse

die definitie...
                Last edited by Genjuro; 17-02-2007, 21:04.
                the one and only tabata overlord

Comment

ja da zou zekers kunnen. Youri van Gelder is dat op foto heeft zeker een mooie fysiek. heb wel eens ergens gelezen dat hij nog ok nog nooit aan fitness heeft gedaan ter ondersteuning van zijn turnen. dus hele fysiek met alleen turnen opgebouwd, zullen veel bb'ers jaloers op zijn op zijn fysiek..

Comment

http://forum.bodynet.nl/gallery/show...what/allfields

dit is het gewoon
                    sigpic<<perfectie ((ik zelf 1.80m 105kilo en bankdrukke 2x 192kilo))

Comment

en dat geloof jij boelie?? in alle sporten word een variant van kracht training gedaan..zelfde geld als men geloofd dat er in niet alle topsporten doping word gebruikt..

ontopic: fysiek arnold/mike ect geweldig.. je moet wel bedenken dat de sport steeds "beter" word. dit geld in alle sporten toppers van vroeger met schaatsen hun tijden zouden nu niet eens mee mogen doen met een wk. Johan Cruijff zou in het heden daagse voetbal ook kapot getrapt worden en ook niet de ster zijn hoe die toen was.

bij bodybuilding is het anders omdat het dan om het lichaam gaat. ook deze verbeterd door betere kennis/betere middelen ect.

ik vind de oldschool bodybuilders ook mooier maar net zoveel respect voor de huidige toppers

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X