Berend Breitenstein

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Berend Breitenstein

Heb het boek gelezen "bodybuilding,succesvol en verantwoord" door Berend Breitenstein.
    Zijn er hier nog mensen die dit boek kennen?
    Wat vinden jullie van zijn kijk op bb??
    getting back in shape...

Ken ik niet...

Comment

ken het ook niet
      Who's the Chef

Comment

Ik heb het hier ook liggen thuis. Was wel 'ns leuk om te lezen maar is een beetje verouderd vind ik.

En je kan er een verkeerde indruk van krijgen. Je ziet zijn vorderingen op 6 maand maar hij was wel al 12 jaar aan het trainen voor hij dit boek schreef. De spieren waren er dus al, hij moest ze alleen nog maar droogtrainen (niet dat ik hiermee wil zeggen dat cutten makkelijk is).

Zijn fysiek vind ik in elk geval niet slecht. Zou ik wel voor willen tekenen.
        The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Ik heb dat boek ook thuis liggen.. Hij is toch naturel volgens dat boek? Ik vind dat hij er erg goed uitziet. Hoe het boek is durf ik niet te zeggen, is inmiddels al weer een paar jaar geleden dat ik het gelezen heb.

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ken het boek wel, vin het wel een mooi boek. toen ik net begon met trainen en ik meer over bodybuilding wilde weten ben ik op zoek gegaan in de bibliotheek en dat boek was dus het eerste boek dat ik tegen kwam en dat ik las over bodybuilding, heb het inmiddels ok al een paar x in de bibliotheek geleend.
            zijn manier van trainen zoals hij het in dat boek beschrijft is niet mijn manier van trainen en ok al een btje verouderde methode volgens mij.

vin het wel mooi om te lezen over die 6maanden dat hij dus ging cutten. smorgens om half 6 of 6 uur zn bed uit en dan paar bakken zwarte koffie met aminozuren en dan verder op nuchtere maag trainen. en dan na het trainen zijn ontbijt met havervlokken.
            maar da zou nix voor mij zijn

denk dat het voor beginners wel een mooi boek is, want er staat een hoop info in over trainen en voeding etc. waar je wel veel van kan leren.

grtz

Comment

Was mijn eerst bb boek, geleend uit de bieb.

Leuk boek als beginner. De info is inmiddels vrij verouderd.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ik vind de naam wel geweldig eigenlijk Berend Breitenstein
                VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                  hij komt uit duitsland hoor

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                    Inderdaad! Is dat die vent met dat enorme litteken op z'n voorhoofd? Dan heb ik 'm wel 'ns in een oude film gezien!
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X