Snipke, formerly known as The Belgian Mod

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

makker ik ga helemaal niet modereren.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ik heb je helaas niet mogen kennen in de periode dat je hier moderator was (dat blijf je toch altijd een beetje...), maar aan de reacties te zien, respect !.

Normaal ben ik niet zo van het respect....maar van de andere te lezen, en je eigen verhaal en zolang, zoniet de langste bij bodynet...respect...(ouwe )!

Ik heb zelf nog geen kinderen, maar ik wil er zelf 4....als alles het toelaat....Ik kan wel weten hoe het is om kinderen te hebben (in een bepaalde zin)....heb veel neefjes en nichtjes...

Ik hoop dat je toch actief zal zijn op het forum, ook al is het niet met advies, maar gewoon voor de aanwezigheid (en voor je eigen afleiding ).

Veel plezier met je vrouw en op"groeien" van de kinderen. Ik kan je 1 tip geven....de Babypushuplift geeft de grootste groei (van binnen)!!!

Greetzzzz J.

Comment

@ ami amour ; thnx kerel, ben nochthans lang mod geweest en denk wel dat het ook in de tijd was dat jij je hier aanmelden

Grtz
        stil growing

Comment

Moeilijke beslissing he Snip. Succes met de andere belangrijke zaken in het leven
          Life's what you make it!

Comment

Ik had gemerkt dat je de laatste tijd wel niet meer zo actief was, maar is wel te verstaan. Zeker met 5(!) kids Spring af en toe nog eens binnen, zou ik zeggen . Wel jammer, de enige Belgische mod weg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X