Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb je helaas niet mogen kennen in de periode dat je hier moderator was (dat blijf je toch altijd een beetje...), maar aan de reacties te zien, respect !.
Normaal ben ik niet zo van het respect....maar van de andere te lezen, en je eigen verhaal en zolang, zoniet de langste bij bodynet...respect...(ouwe )!
Ik heb zelf nog geen kinderen, maar ik wil er zelf 4....als alles het toelaat....Ik kan wel weten hoe het is om kinderen te hebben (in een bepaalde zin)....heb veel neefjes en nichtjes...
Ik hoop dat je toch actief zal zijn op het forum, ook al is het niet met advies, maar gewoon voor de aanwezigheid (en voor je eigen afleiding ).
Veel plezier met je vrouw en op"groeien" van de kinderen. Ik kan je 1 tip geven....de Babypushuplift geeft de grootste groei (van binnen)!!!
Ik had gemerkt dat je de laatste tijd wel niet meer zo actief was, maar is wel te verstaan. Zeker met 5(!) kids Spring af en toe nog eens binnen, zou ik zeggen . Wel jammer, de enige Belgische mod weg
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment