Kleding

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kleding

Ik word helemaal gek van het feit dat er zo weinig kleding voor flinke kerels is (of kijk ik niet goed?)
    Ik ben in d.i.v sportwinkels geweest om broeken te passen (om in te trainen)
    Ik wil geen mayo of panty maar het moet ook een beetje meerekken i.v.m squat, en ik wil 80 procent katoen en 20 procent wat anders (dus niet van die stof die bij een vonkje gelijk weg is)
    Van het weekend wilde ik b.v. in asd gaan kijken weet iemand waar ik moet zijn? (als je geen naam mag noemen stuur dan ff een pb)

heb er ok last van. heb nu een broek van merk Gasp en die zit wel goed, maar is niet van katoen.. neem anders ff een kijkje op muscletotaal.nl en dan aan de linkerkant bij kleding, daar hebben ze wel merken met grotere maten.
    grtz

Comment

Originally posted by boelie View Post
      heb er ok last van. heb nu een broek van merk Gasp en die zit wel goed, maar is niet van katoen.. neem anders ff een kijkje op muscletotaal.nl en dan aan de linkerkant bij kleding, daar hebben ze wel merken met grotere maten.
      grtz
      tnx

Comment

muscletotaal is idd een goede. Bij TNHC verkopen ze ook sportkleding, heb ik laats ook een sportbroek van gasp gekocht.

Verder zou je ook eens in outdoor/dump (legerkleding e.d.) winkels kunnen kijken. Daar koop ik zelf ook wel kleding, voor een lage prijs ook nog.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Bedoel je vrijetijdskleding of trainingskledij? Ik train altijd in kleding van Gorrilawear, That's USA etc. Dat zit prima en rekt goed mee. Het moet tegen een vonkje kunnen? Waarschijnlijk zoek je dus een soort werkkleding. Misschien bij dumpzaken of de tip van Keepitreal eens nagaan.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Tnhc
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

ik train in versleten t shirts en versleten broeken, voor mij niet al die merkkledij voor het trainen, in het dagelijkse leven wel maar toch niet voor te trainen he kerels, hard core weet je wel, desnoods enkel een broek aan van adidas ofzo en erin vliegen, de kleren gaan je niet groter maken ze

Grtz
              stil growing

Comment

gewoon een oude xl of xxl tshirt en een trainingsbroek, homo-modepopjes in de gym spaag ik op... Je bent hier om te trainen niet om te defileren.
                the one and only tabata overlord

Comment

ik look in een gewone trainings broek en tshirt
                  nooit problemen
                  Who's the Chef

Comment

Wie past er nou geen XXL?
                    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Hoe doen jullie dat dan met pakken? Ik vind mezelf niet groot maar maat 56 of soms 58 van jasje kan ik wel hebben.

Hoe doen de echte grote jongens dit?
                      Groei, Groeier, Groeist

Comment

Originally posted by Creabeest View Post
                        Hoe doen jullie dat dan met pakken? Ik vind mezelf niet groot maar maat 56 of soms 58 van jasje kan ik wel hebben.

Hoe doen de echte grote jongens dit?
                        die laten zich een pak aan meten en op maat maken. in de winkel zulle ze nie slagen.
                        colbertje gr58 gaat bij mij nog wel maar een pantalon in een gewone winkel kan ik vergeten. daarom heb ik ok maar geen pak aangeschaft

ok een jeans broek in een gwone winkel kan ik vergete, pas ik nooit, dan ist net een legging, nadeel van groter worden

bij trainen neem ik vaak oude tshirtjes, ma heb wel een goede trainingsbroek van gasp maatje xxl, mn oude broek waar knopen aan de pijpen zaten van boven tot onder, sprongen bij het squatten altijd los omdat die te strak zat en er te veel spanning op kwam te staan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X