Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (tesmania @ Aug. 16 2003,21:36)]meten jullie in de kuur of niet. uit de kuur zijn ze van mijn rechts 43 links 42 ze zeggen dat ik grote armen heb groetjes erwin !!!
Naar aanleiding van deze thread heb ik ze maar weer eens gemeten en zowel links als rechts bijna 42 cm koud. Het valt me eigenlijk nog wel mee omdat mijn triceps erg achter blijven.[Triceps zijn 2/3 van je arm]
Met mijn BF tonen ze wel redelijk
Ik ben nieuw hier en mijn omvang van mijn rechter arm is nu 40.5 cm ik train nu 1.5 jaar maar niet clean. Ik heb nu 2 kuurtjes gedaan en ben met mijn 3e bezig. Greets Barry
Board members met een biceps omvang van boven de 45 cm worden uitgesloten om hun omvang nogmaals te posten en board members met meer dan 50!!!! cm worden automatisch verbannen.........JONGENS DIT WERK VOOR ONS ALLEMAAL ERG DEMOTIVEREND!!
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment