Fitness Jargon

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fitness Jargon

Hey, kent iemand een fitness jargon? Ik kon er zelf geen vinden, als niemand er een kent wil ik er zelf een maken. Hopelijk willen jullie me dan een beetje helpen met sommige dingen ??

GRtz
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

jargon is er er al. Alleen al als je kijkt naar de namen van oefeningen, supplementen en namen van AS.

Begin er maar eens over tegen een beginner en die zal er geen hol van begrijpen.
    Groei, Groeier, Groeist

Comment

Dat hij er is weet ik, maar ik wil hem juist verwoorden dus bulken = blaalbalbal etc..

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
        bulken = blaalbalbal
        Aha, die kende ik nog niet.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Heb je er ook een voorbeeld van?

gr

Comment

Even anders omschreven, ik wil een lijst met (bijna) alle termen rondom BB uitgelegd. Kent iemand zo'n lijst? zoniet, dan wil ik er zelf een schrijven.

Comment

Ken ik niet maar dan ook niet zo van het 'jargon', zou dus makkelijk ergens rond kunnen zwerven zonder dat ik het ooit gezien heb.

Comment

Ik denk dat je zelf zo`n lijst moet gaan maken.

gr

Comment

Ik zal je uit de brand helpen....scheelt een hoop schrijven...alleen ff knippen en plakken en daarna misschien bewerken....maar jij als computerWizard moet dat wel lukken.....hierrrrrrrrr!!!!!!!!!

FitnessZone.be

Succes!

Comment

Dankje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X