wow, goede prestatie erik!
War vindt jullie omgeving van je trainings-lifestyle
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ach, mn moeder vind me al jaren te groot(ook al zie ik het zelf niet), mn vriendin vind het best lekker zolang de aders maar uitblijven en het niet té wordt, mn vrienden komen me om tips vragen (die ik graag geef), als ik tegen mensen zeg dat ik 107kg weeg noemen ze me direct dik en ongezond ook al staat mn sixpack er bijna helemaal door...
Maar, waar ik het eigenlijk voor doe, is de kracht die ik ermee gewonnen heb. Die is ongelovelijk. En er kan zeker nog 75% extra kracht bij. Dat is voor het komende jaarthe one and only tabata overlord
Comment
-
@Erik: Ik ben 187cm lang. op het moment 14% vetpercentage. Het rare is, is dat het een flinke daling is ten opzichte van de vorige keer (deze dingen kun je vinden op mijn blog) maar mijn vetvrije massa is toch ook omhoog gegaan gelukkig. Maargoed, toch eigenaardig tijdens mijn bulkperiode.
@David: Ja, en je bent 16 jaar, een ectomorf en veel kleiner dan dat ik ben, dus het is niet handig om je met mij te vergelijken op dit moment.
Comment
-
Originally posted by Pupil_Teacher View Post@Erik: Ik ben 187cm lang. op het moment 14% vetpercentage. Het rare is, is dat het een flinke daling is ten opzichte van de vorige keer (deze dingen kun je vinden op mijn blog) maar mijn vetvrije massa is toch ook omhoog gegaan gelukkig. Maargoed, toch eigenaardig tijdens mijn bulkperiode.
Je vetpercentage is maar een relatief getal. Reken het ander terug naar absolute kilo`s. Dan kun je beter zien wat er gebeurt met je vetmassa. Net zoals met je VVM.
Wat er bij jou gebeurt is dat je droge spiermassa opbouwt zonder dat je al teveel vet opslaat.
Ik zou zeggen probeer het vast te houden!
gr
Comment
-
ik krijg vaak van mensen te horen dat ik te veel met mijn lichaam bezig, mijn ouders vinden het leuk om te zien dat ik gezond bezig ben en mijn zusje vind het verschrikkelijken mijn vriendin probeert mij af te remmen omdat ik er al goed genoeg uitzie
maar goed ik voel me er steeds beter door, door al dat trainen dus ik ga gewoon door !
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
4 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
5 dagen geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-