Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
jaaa ik denk dat ik die 80 kg nooit meer zal kunnen doen, ik vergelijk t met hoe ik toen was en hoe makkelijk dat ging. Nu op dit moment gaat alles stroef moeilijker en baal ik als een stier af en toe maar dat hoort r bij we zijn in ieder gaval gezonder bezig als 4 wkn geleden en dat is wat telt, merk t vooral als ik moet rennen om de bus te halen
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
goed blijven knallenn, die 60 en na een tijd komt die 80 ook wel man gewoon doorzetten.
zelf ga ik ontiegelijk hard op dit moment
Idd ahmet gwoon doorgaan komt goed, afgelopen di was toch zooo lekker he gwoon te goed getraint die borsten, normaal voel ik m in triceps nu niet nu voelde ik naar 1e rep al in borst komen komt omdat ik nu focus op die spier en probeer m aan te spannen en heeeel rustig omlaag en rustig omhoog.
We like it
rustig laten zakken dat klopt,maar voor extra kracht er bij moet je hem niet rustig om hoog weer doen,langzam en geconsetreerd laten zakken en dan krachtig uit stoten armen niet helemaal strekken!
Idd ahmet gwoon doorgaan komt goed, afgelopen di was toch zooo lekker he gwoon te goed getraint die borsten, normaal voel ik m in triceps nu niet nu voelde ik naar 1e rep al in borst komen komt omdat ik nu focus op die spier en probeer m aan te spannen en heeeel rustig omlaag en rustig omhoog.
op welke manier doe je de benchpress?
op de bodybuilding manier of de powelifting?
normaal voelde je hem in de tricep?
probeer de ellebogen naar achter te duwen en dan bankdrukken, zo leg je meer de nadruk op je borst dan op je triceps. ook niet je armen boven locken maar de spanning op je borst houden.
@Ahmet
Met vorm wordt de uitvoering bedoeld.
Je kunt smijten maar ook een oefening technisch correct uitvoeren. Dat laatste is uiteraard moeilijker.
Ik heb 2 jaar geleden 125kg gedrukt met bankdrukken maar na een jaar slecht trainen door druktes met m`n studie is dat terug gezakt naar 80-90kg. Nu ben ik er weer een paar maande mee bezig (3 maanden bijna) en ik drukte gister 130KG.
Spiercellen keren makkelijker terug naar de vorm die het al heeft gehad. Je bouwt makkelijker op qua gewicht.
de TS zegt dat zijn max bij 70kg ligt. Ik geloof daar niet (zeker als je al een keer 80kg hebt gedrukt). Als je goed gedisciplineerd blijft trainen knal je ook door de 100 kg heen.
@succes, en probeer je grenzen te verleggen he!
thnxxx ahmet u 2 mutch suc6
probeer je grenzen te verleggen dat is de basis van suc6 wat je ook doet
en erik1982 sounds good
Citaat:Shannasse Je natuurlijke max ligt over het algemeen veel hoger dan de meesten denken; een plateau zul je regelmatig tegenkomen en dit wordt vaak onterecht voor max aangezien.
We like it
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment