Spoedig herstel man!
ziekenhuis
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by harold View PostHeb je 5 maanden aan de sustanon gezeten? En de igf ligt al klaar voor de volgende kuur?
Dus niet echt geschrokken als ik het goed begrijp..
Sterkte ieder geval!!!
Grtz..
Grtzstil growing
Comment
-
Nondeju Snippie, daar schrik ik even van!
Heel veel sterkte en denk goed na wat je de volgende keer doe. (of je nog wel ga kuren)
Ook ik wil je niet de les lezen je bent oud en wijs genoeg, maar je hebt maar 1 leven en je spieren zijn niet belangrijker dan je gezondheid, dat gaat voor alles!
Dikke knuf en beterschap!!Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Je hebt waarschijnlijk niet naar je lichaam geluisterd omdat je dat zonde vond van die AS of niet? Anyway, dit is kut voor je op dit moment, maar ik hoop voor je dat het je ervan weerhoud voortaan roekeloos(zo noem ik het nu even) met je lichaam om te gaan. Je beseft waarschijnlijk goed dat je er nu net zo goed niet meer had kunnen zijn, en dat met een flink gezin. Wie wil zijn pappa of echtgenoot nou verliezen aan spiermassa?
Veel sterkte in ieder geval! En top dat je dit post, ik hoop dat het andere ervan weerhoud, of dat ze dan in ieder geval goed uitkijken.
David.VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
Originally posted by dav1t0 View PostJe hebt waarschijnlijk niet naar je lichaam geluisterd omdat je dat zonde vond van die AS of niet? Anyway, dit is kut voor je op dit moment, maar ik hoop voor je dat het je ervan weerhoud voortaan roekeloos(zo noem ik het nu even) met je lichaam om te gaan. Je beseft waarschijnlijk goed dat je er nu net zo goed niet meer had kunnen zijn, en dat met een flink gezin. Wie wil zijn pappa of echtgenoot nou verliezen aan spiermassa?
Veel sterkte in ieder geval! En top dat je dit post, ik hoop dat het andere ervan weerhoud, of dat ze dan in ieder geval goed uitkijken.
David.
Begreep van SNip dat AS niet de hoofdrol speelden. Vermoeidheid in combinatie met overtrainen en de as ware wellicht de oorzaak.
Grtz
Comment
-
Originally posted by snipke View PostJa 5 maanden aan de sus, en de igf lag klaar om in deze kuur bij te zetten, en ik ben degelijk wel geschrokken harold, en moet nog elke dag goed zien wat ik doe, een blokje om doen kan al teveel zijn, ik had misschien mijn eerste bericht slecht verwoord, maar kom aub niet met de zever af dat ik niet zou geschrokken zijn, en laat ik er ook de nadruk op leggen dat as niet de belangrijkste factor bij mij is dat de doorslag heeft gegeven, ik was al maanden vermoeid maar bleef doorwerken en zwaar sporten en luisterde niet naar mijn lichaam. Ik heb dit ook geplaatst zodat sommige newbies kunnen lezen dan as niet alleen rozegeur en maneschijn zijn.
Grtz
Wat zeggen de dokteren verder kerel?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment