ziekenhuis

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je bent toch al eerder overtraint geweest snipke, of heb ik dit verkeerd? ik dacht je toen met dogcrapp bezig was ofzo..

Grtz.
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Gelukkig dat alles goed is afgelopen Snip.
      Tussen de zinnen door lees ik echter dat je wel van plan bent ooit weer te kuren die Sth wil je immers bewaren voor een volgende.
      Kijk wel uit met wat je doe he bro je hebt nu het bewijs dat je gevoelig bent voor bijwerkingen dus denk gerust 10x na voor je weer kuurt.
      De grootste van de gym zijn is leuk maar de jongste dode in het ex ledenbestand niet.
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

ow, als ik dit lees ben ik toch wel blij dat ik tevreden ben met mn korte kuurtjes.

beterschap
        the one and only tabata overlord

Comment

Ik kan het wel begrijpen hoor... na een daglang in het ziekenhuis te verblijven zou ik ook al behoorlijk gek worden. En die complimentjes die je ontvangt zijn natuurlijk ook fantstisch. Maarja, het is nu even investeren in rust om later weer goed verder te kunnen (en dan natuurlijk het liefst zonder AS).

Comment

Damn dude, Sounds really bad - veel beterschap!

Comment

Originally posted by harold View Post
              Je bent toch al eerder overtraint geweest snipke, of heb ik dit verkeerd? ik dacht je toen met dogcrapp bezig was ofzo..

Grtz.
              Is idd zo Harold, probleem zit hem gewoon dat ik niet rustig kan trainen, elke training ga ik tot het gaatje, en liefst er nog door ook. Ik weet hoe belangrijk periode training is, rust, hypertrofie, kracht, rust ,enz..... maar ik kan het niet, het erge is dat ik er nog les in gegeven heb en nog aan topsporters het in hun hoofd heb moeten krijgen om zo te denken en zelf kan ik het niet.

Maar believe me brother, dogg crapp is the best, enkel voor de mannen die kunnen doorbijten, grapje ze mensen, maar wil het er toch vele zien doen.

Misschien ook mijn nadeel dat ik niet zo snel meer groei, in het begin dat weet iedereen mag je doen wat je wilt, groeien doe je toch, ook al is het in het begin enkel een reactie van czs. Ik kan beter eens een plan opstellen voor 6 maanden ofzo waar in ik periodeseer.

Grtz
              stil growing

Comment

6 weken trainen, maakt niet uit welk soort training, weekje helemaal niks is het anti overtrainingsrecept van dokter Riki

Comment

Je een tijd focussen op de grote 3 gaat je ook zeker helpen om weer te groeien snipke!
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by KeepItReal View Post
                    Je een tijd focussen op de grote 3 gaat je ook zeker helpen om weer te groeien snipke!
                    Zeker niet de grote drie , bij bankdrukken kan de druk in mijn hersenen te groot worden, iddem voor deadlift en de squat, dit zijn oefeningen waar je veel energie en zeker gezond moet voor zijn.
                    De enige oefeningen die ik mag doen, zijn degene waar ik zit of een andere makkelijke houding heb, ik denk dan aan biceps, triceps , misschien schouder drukken, maar zeker niet zwaar en eerder hoog in hh gaan

Grtz
                    stil growing

Comment

Gevonden even weer omhoog gooien
                      Hoe zal het met snipke gaan?
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sterkte en dat je maar goed mag herstellen kerel
                        To grow or not to grow that's the question
                        alle kilo's moeten eerst naar binnen

Comment

beterschap kerel