Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gelukkig dat alles goed is afgelopen Snip.
Tussen de zinnen door lees ik echter dat je wel van plan bent ooit weer te kuren die Sth wil je immers bewaren voor een volgende.
Kijk wel uit met wat je doe he bro je hebt nu het bewijs dat je gevoelig bent voor bijwerkingen dus denk gerust 10x na voor je weer kuurt.
De grootste van de gym zijn is leuk maar de jongste dode in het ex ledenbestand niet.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Ik kan het wel begrijpen hoor... na een daglang in het ziekenhuis te verblijven zou ik ook al behoorlijk gek worden. En die complimentjes die je ontvangt zijn natuurlijk ook fantstisch. Maarja, het is nu even investeren in rust om later weer goed verder te kunnen (en dan natuurlijk het liefst zonder AS).
Je bent toch al eerder overtraint geweest snipke, of heb ik dit verkeerd? ik dacht je toen met dogcrapp bezig was ofzo..
Grtz.
Is idd zo Harold, probleem zit hem gewoon dat ik niet rustig kan trainen, elke training ga ik tot het gaatje, en liefst er nog door ook. Ik weet hoe belangrijk periode training is, rust, hypertrofie, kracht, rust ,enz..... maar ik kan het niet, het erge is dat ik er nog les in gegeven heb en nog aan topsporters het in hun hoofd heb moeten krijgen om zo te denken en zelf kan ik het niet.
Maar believe me brother, dogg crapp is the best, enkel voor de mannen die kunnen doorbijten, grapje ze mensen, maar wil het er toch vele zien doen.
Misschien ook mijn nadeel dat ik niet zo snel meer groei, in het begin dat weet iedereen mag je doen wat je wilt, groeien doe je toch, ook al is het in het begin enkel een reactie van czs. Ik kan beter eens een plan opstellen voor 6 maanden ofzo waar in ik periodeseer.
Je een tijd focussen op de grote 3 gaat je ook zeker helpen om weer te groeien snipke!
Zeker niet de grote drie , bij bankdrukken kan de druk in mijn hersenen te groot worden, iddem voor deadlift en de squat, dit zijn oefeningen waar je veel energie en zeker gezond moet voor zijn.
De enige oefeningen die ik mag doen, zijn degene waar ik zit of een andere makkelijke houding heb, ik denk dan aan biceps, triceps , misschien schouder drukken, maar zeker niet zwaar en eerder hoog in hh gaan
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment