ik kuur al 4 weken..train had kom lekker aan..tot ik op me werk beetje ging vechte stoeien en armpje drukken..allemaal HEEL FOUT want ik heb nu dus een geschuurde aanheschting (waarscheinlyk) in me rechter arm..ik doe een kuur van 12 weken zit in me 4e week..moet ik door gaan naar 5? want ik weet niet hoelang ik out ben..en vin dhet sonde om paar weken door te kure als ik totaal geen bovenlichaam ken doen..wat denken jullie?
wat moet ik nou ?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Davy84 View PostWeet je eigenlijk wat je juist hebt?? Ben je naar een dokter geweest?
Comment
-
Originally posted by little_rambo View Postja hy zegt een pees ontsteking mare my ass want dat is et egt niet ik heb dr wel pillen voor gekregen voor 3 dagen en na 1 week heb ik et nog..et is gewoon door al dat gevecht en armpje drukken en honkballen en shit beetje teveel geworden
Ik zou gewoon rustig blijven trainen. Niet te zwaar. Met licht gewicht beginnen. Als de pijn erger wordt moet je lichter gaan of stoppen en het de volgende training weer gaan proberen. Wordt de pijn niet erger ga dan zo door. Wordt de pijn minder kun je de belasting verhogen.
Stoppen met trainen bij zo`n blessure is een oude opvatting. De genezing verloopt sneller wanneer je beweegt. Pezen zijn slecht doorbloedt en genezen dus erg langzaam. Door beweging beinvloed je de doorbloeding van het peesgebied.
gr
Comment
-
Originally posted by erik1982 View PostEen pees kan bijna niet ontsteken. Vaak wordt er tenonrechte gesproken over een peesontsteking terwijl het dat niet is.
Volgens Pavel Tsatsouline(een Russische master in sport) komt tendonitis juist meer voor dan men denkt, niet altijd in even erg...
Waarvoor wordt peesonsteking dan bv met verward?the one and only tabata overlord
Comment
-
Tendonitis wordt vaak verward met een irritatie van het vlies wat om de pees heen zit. Een onsteking is een reactie die ontstaat vanuit de bloedvaten. Een pees beavt nauwlijks bloedvaten wat een ontstekingsreactie moeilijk mogelijk maakt, met het nadeel dat een pees die beschadigt is zeer moeilijk geneest.
Wat wel voorkomt is een degeneratie van de peesstructuur die ontstaat meestal door langdurige overbelasting. Dit wordt ook vaak verward met een onsteking.
Een ontsteking is dus wel mogelijk maar het zal niet snel gebeuren.
gr
Comment
-
Originally posted by erik1982 View PostEen pees kan bijna niet ontsteken. Vaak wordt er tenonrechte gesproken over een peesontsteking terwijl het dat niet is.
Ik zou gewoon rustig blijven trainen. Niet te zwaar. Met licht gewicht beginnen. Als de pijn erger wordt moet je lichter gaan of stoppen en het de volgende training weer gaan proberen. Wordt de pijn niet erger ga dan zo door. Wordt de pijn minder kun je de belasting verhogen.
Stoppen met trainen bij zo`n blessure is een oude opvatting. De genezing verloopt sneller wanneer je beweegt. Pezen zijn slecht doorbloedt en genezen dus erg langzaam. Door beweging beinvloed je de doorbloeding van het peesgebied.
gr
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
1 week geleden -
-
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
2 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
2 weken geleden -
-