jin-tropin

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jin-tropin

Hoi lui,

ik ben nieuw en heb nu al een paar vragen, ben al een tijdje bezig en heb besloten een kuur te volgen.

Zit nu al een week of 7 op de jintropin maar ga er niet echt van vooruit. wel een beetje een tintelend gevoel in de vingers maar niet echt om naar huis te schrijven. Nu zegt men dat deze beter gaat in combinatie met insuline.

Wat is verantwoord?? ik hoor zoveel dat ik het ff niet meer weet.

Gebruik nu 4iu jin per dag, 1ml vloeibare glembuterol, Test propionate(om de 4dgn)(wistrol elke 3e dag) en neem elke dag proviron en een kleine eenheid pregnil.Ben net met T3 gestopt.

Gaarne reactie van jullie...

Demoshi

[quote=demoshi;393193]Hoi lui,

ik ben nieuw en heb nu al een paar vragen, ben al een tijdje bezig en heb besloten een kuur te volgen.

Zit nu al een week of 7 op de jintropin maar ga er niet echt van vooruit. wel een beetje een tintelend gevoel in de vingers maar niet echt om naar huis te schrijven. Nu zegt men dat deze beter gaat in combinatie met insuline.

Wat is verantwoord?? ik hoor zoveel dat ik het ff niet meer weet.

Gebruik nu 4iu jin per dag, 1ml vloeibare glembuterol, Test propionate(om de 4dgn)(wistrol elke 3e dag) en neem elke dag proviron en een kleine eenheid pregnil.Ben net met T3 gestopt.

Zo zo al een aardig chemisch fabriekje aan het worden zo te zien.

Je wilt toch niet zeggen dat dit je eerste kuur is he!!!
    Hoelang ga je aan de jintropin dan?? En op hoeveel mg zit je met de test en winny dan? En hoelang doe je dat?

Wat zijn je stats?

Jintropin is een GH Heb er niet zo heel veel verstand van maar volgens mij duurt dat wel ff voor dat in kickt...
    Vandaar dat je het ook voor een langere tijd moet nemen.

Maar als dit je eerste kuur is ben je niet bang!!

Groeten Fitnessfreak
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Hmmzzzz volgens mij hou je niet aan de regels van het forum.

Maar om je een klein beetje op weg te helpen, rHGH heeft een lange inwerkingstijd nodig. Pas bij 2 á 3 maanden gebruik van rHGH begin je iets te merken.

De IU is voldoende namelijk voor spiergroei heb je voldoende aan 4 tot 6 IU per dag. Hoger doseren geeft alleen maar bijwerkingen.

Grtz.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
        Hmmzzzz volgens mij hou je niet aan de regels van het forum.

Maar om je een klein beetje op weg te helpen, rHGH heeft een lange inwerkingstijd nodig. Pas bij 2 á 3 maanden gebruik van rHGH begin je iets te merken.

De IU is voldoende namelijk voor spiergroei heb je voldoende aan 4 tot 6 IU per dag. Hoger doseren geeft alleen maar bijwerkingen.

Grtz.
        Mooiste is dat het ook nog eens ZEER prijzig is. Wordt tijd dat het komt met een korte ester

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X