Thailand...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thailand...

hoi,

ik ga met "vakantie" naar thailand...
    euhm vankantie... trainen bedoel ik eigelijk. (3-4weken)
    de bedoeling is echt om muaythai echt onder de knie te krijgen.
    het lukt nu al goed maar ik ga met de beste van thailand traine.
    dus slecht kan het niet zijn,
    k heb wel 1 prob. trainen daar is echt intensief (6uur per dag)
    nu heb ik een vraagje
    is er nix wat ik kan gebruiken om daar echt alles 110pct uit mn lichaam te krijge
    ik ken der nix van,ma een vriend van mij heeft dianabol gebruikt daar en vond t wel goed.
    of kan ik gewoon beter bij shakes en creatine enzo blijven...

k hoop dat jullie me kunne helpen

"if you can't find something to live for, you best find something to die for"

D boll is niet de oplossing heb je alleen maar kands dat je erg sloom wordt en ten 2de zou je het mee moeten nemen en de kans lopen gepakt te worden op het vliegveld.

Ik zou het lekker op creatine en dextro houden

waarneer ga je en waar heen?
    Ik zit er eind sept als het allemaal door gaat
    Who's the Chef

Comment

ik ga eerst naar bangkok
      trainen met samkor
      dan miss even naar pattaja
      en dan zeker naar phuket...
      en dan even een paar dagen relaxe voor dat ik terug naar huis kom...

bedankt voor de info
      zou die producten van hier meenemen of zou k ze daar kopen...

""its not the size of the dog in the fight, its the size of the fight in the dog!""

Comment

Originally posted by prizefighter 187 View Post
        ik ga eerst naar bangkok
        trainen met samkor
        dan miss even naar pattaja
        en dan zeker naar phuket...
        en dan even een paar dagen relaxe voor dat ik terug naar huis kom...

bedankt voor de info
        zou die producten van hier meenemen of zou k ze daar kopen...

""its not the size of the dog in the fight, its the size of the fight in the dog!""
        Pattaya en phuket.. HAVE FUN!

Muay thai is keihard in thailand, ik zou zeker een week rust pakken voordat je terugkomt goed eten, veel water blijven drinken en gewoon goed voor jezelf zorgen, lekker goed eten enzo.. dan kom je er wel.

veel plezier!
        Knallen Knallen Knallen

Comment

Originally posted by prizefighter 187 View Post
          hoi,

ik ga met "vakantie" naar thailand...
          euhm vankantie... trainen bedoel ik eigelijk. (3-4weken)
          de bedoeling is echt om muaythai echt onder de knie te krijgen.
          het lukt nu al goed maar ik ga met de beste van thailand traine.
          dus slecht kan het niet zijn,
          k heb wel 1 prob. trainen daar is echt intensief (6uur per dag)
          nu heb ik een vraagje
          is er nix wat ik kan gebruiken om daar echt alles 110pct uit mn lichaam te krijge
          ik ken der nix van,ma een vriend van mij heeft dianabol gebruikt daar en vond t wel goed.
          of kan ik gewoon beter bij shakes en creatine enzo blijven...

k hoop dat jullie me kunne helpen

"if you can't find something to live for, you best find something to die for"
          Hey,

Hoezo naar thailand om te trainen?

In Nederland kan je zeker aan je trekken komen op dat gebied, Toch?
          Maar een reisje naar thailand is natuurlijk nooit weg!!

Wat betreft de d-boll... Dat zou ik maar uit je hoofd laten, Wat been al zij je wordt er traag van.

Al kan je in thailand volgens mij de d-boll gewoon in de apotheek halen, Heb ik wel eens gelezen van iemand op dit forum...

GRTZ.
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Damn kerel,ik ben jaloers op u! gaan trainen in thailand,damn.
            hou het bij je crea,zorg dat je er fris bent.Neem eventueel nog wat extra vitamines dat je superfit bent.
            Laat d-boll staan.
            Last edited by Aphasia; 31-07-2007, 20:05.
            getting back in shape...

Comment

hmmm

Trainen in Thailand ? teveel films gezien zeker? en anders veel succes ze hebben het niet zo op buitenlandse mee trainers als je al mee mag doen.
              Of je moet hele goede connecties hebben daar, dat hoop ik dan maar voor je vriend.

Succes

Comment

Originally posted by Morpheus View Post
                Trainen in Thailand ? teveel films gezien zeker? en anders veel succes ze hebben het niet zo op buitenlandse mee trainers als je al mee mag doen.
                Of je moet hele goede connecties hebben daar, dat hoop ik dan maar voor je vriend.

Succes
                nou ik denk eerder dat je zelf in de war bent met shoalin tempels ofzo want er zijn hele trainingsdorpen in thailand speciaal voor buitenlanders, daarbij zien ze graag nederlanders komen, omdat ze net zo goed van de "toeristen"leren als zij van hun.

Ps ik ben er zelf ook geweest en ik had samen met 2 maten heel veel dextro meegenomen, dat beviel ons goed.

ps ik zou als je wat wilt in de vechtsport zeker geen d-boll nemen je word er zeker ttraag van maar ook je lever krijgt een opdonder en als je gaat sparren met een thai krijgt je lever al genoeg te verduren.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  nou ik denk eerder dat je zelf in de war bent met shoalin tempels ofzo want er zijn hele trainingsdorpen in thailand speciaal voor buitenlanders, daarbij zien ze graag nederlanders komen, omdat ze net zo goed van de "toeristen"leren als zij van hun.

Ps ik ben er zelf ook geweest en ik had samen met 2 maten heel veel dextro meegenomen, dat beviel ons goed.

ps ik zou als je wat wilt in de vechtsport zeker geen d-boll nemen je word er zeker ttraag van maar ook je lever krijgt een opdonder en als je gaat sparren met een thai krijgt je lever al genoeg te verduren.
                  Je slaat de spijker op zijn kop indd speciaal voor buitenlanders!!
                  Zeg maar extra mild.
                  Ik bedoel er voor de rest ook niks verkeerd mee ga lekker naar zo'n kamp is toch een hele ervaring , ps shaolin tempels heb je alleen in China

Comment

Sawadee kap!

Neem helemaal niks aan supps. (alleen whey eventueel) Dus ook geen creatine. Zorg voor voldoende vitamines en let op je voeding. De dextrose kun je wel nemen tijdens en na de training en misschien wat eiwitten erna.

Wil je hard worden, zorg ervoor dat het gebeurd zonder supps. Kun je door pijngrenzen en verzuringen trainen..., dan word je gerespecteerd. Niet met behulp van 'versterkende middelen'.

Ik kom me hele leven al in Thailand, en heb geen moeite om 6 maal daags rijst te eten...ik hoop jij ook niet... .

Gaaf dat je gaat! Succes en sterkte... tegen die bikkelharde Thaien!

Greetzz

Comment

je zou potje no explode kunnen meenemen.
                      ik denk wel dat je wat aan zult hebben, hoop alleen voor je dat je geen pomp krijgt tijdens training:P
                      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X