Wat is de beste machine voor thuis-training?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is de beste machine voor thuis-training?

He hallo,

Ik ben mijn fitness-honk thuis aan het opzetten.

Wat is de beste machine voor de complete work-out? Ik ben zelf na veel kijken gekomen op een smith machine van bodycraft (niet de jones, die is te duur) en de powertec leverage workbench.

Wat is jullie mening erover? Beide vul ik natuurlijk aan met dumbells e.d. Maar wat zouden jullie kiezen? Of zijn er nog merken/ producten die beter zijn. (in die prijsklasse?

Ik hoop het snel te horen...
    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

ik zou voor een powerrack gaan als ik jou was. (van merken endergelijke, heb ik geen verstand).

Greetz.
    Trainingslog Farmboy:

Comment

Snap ik. Ik ben er ook wel een voorstander van, maar.... Ik heb een tijdje geleden een Hernia gehad. Daarom wil ik niet meer los squaten. En met een smith machine kan je de stang losmaken toch?
      "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Panatta is een erg goed merk:
        PANATTA SPORT

Comment

Als je iig een goed BP bankje hebt kom je al een eind een paar losse gewichten er bij
          Who's the Chef

Comment

Telkens de stang van een smithmachine losmaken lijkt me niet zo efficient.
            getting back in shape...

Comment

Praktisch is anders ja. Daarom neem ik er ook dumbels bij voor de meer losse trainingen.

Ik heb gekeken naar Panatta. Ziet er inderdaad sterk uit, mooi merk. Ik ben ernaar aan het kijken. Ik heb inmiddels ook een offerte aangevraagd voor een powertec. Heeft iemand nog meer merken?

Ik had zelf ook de Marcy stationen gezien, maar die vindt ik er wat gammel/ instabiel uitzien?

Comment

bodycraft misschien?
                23 jaar/ 77 kilo/ 1,80m/ 6-7% bf

Comment

welk machine

hallo, ik heb mij thuis ook een fitness ruimte gemaakt.
                  ik ga ook nog wel in een centra fitnessen maar als ik niet genoeg tijd heb doe ik thuis mijn oefeningen.
                  ik heb een bench, los bankje, dumbels, ez-stang, powerbank
                  het is me opgevallen dat ik eigelijk alleen de bench en de dumbels gebruik, hier kan je elke spier met trainen en je spaart een pak geld en ruimte uit
                  2 jaar training | 1m80 | van 58kg naar 80kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X