Een rechte rug (Telegraaf)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een rechte rug (Telegraaf)

De jongens van de telegraaf hebben dit vannochtend gekopt:

----------------------------------------
    Oefening voor een rechte rug
    AMSTERDAM - Vraag mensen naar een fit lichaam te kijken en het eerste wat hen opvalt zijn armen, benen en het lage vetpercentage. Wat je niet direct ziet, is dat een fit lichaam rechtop wordt gehouden door een sterke en goed ontwikkelde rug. Deze is bepalend voor je houding en uiteindelijk is dat het meest belangrijk voor je uiterlijk. Met een rechte rug komen borstspieren en schouders beter uit en zelfs je kleine buikje staat iets mooier. De seated row-oefening helpt dit te realiseren.

Oefening voor een rechte rug - telegraaf.nl [Binnenland]

Ook staat er een filmpje bij vermeld.

Geinig. die oef zit standaard in me schema
    Who's the Chef

Comment

Bij mij zit hij ook in het schema. Toevallig staat de rug vanavond weer op het programma.

grts

Comment

Bij mij ook vanaaf
        Who's the Chef

Comment

ik doe vertical row, in mijn sportschool hebben ze zo geen seated row.

Comment

bij ons gaat de seated row maar tot 80 kilo...ik kan er nog max 100 aanhangen maar het blijft licht..is er een andere oefening met precies hetzelfde effect? of doe ik iets verkeerds

offtopic: wel een lekkere meid hoor
            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

2 dunbels op de gewichten liggen doen wijmet apparaten die te weinig gewicht hebben als het er tussen past!!

Comment

Originally posted by Michael Osinga View Post
                2 dunbels op de gewichten liggen doen wijmet apparaten die te weinig gewicht hebben als het er tussen past!!
                en dan een pin erdoor met een schijf van 25 kilo, dan is gewicht meestal geen probleem.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X