Groot en gespierd fysiek zonder AS ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groot en gespierd fysiek zonder AS ?

Ik schrik me helemaal rot hoe sommige forummers over kuurtjes praten met as, kuurtje hier kuurtje daar.
    Moet iedereen voor zichzelf weten ik had alleen niet verwacht dat het zo grootschalig was en dat er zo makkelijk over wordt gedaan.
    Dat was voor mij een tegenvaller, ik heb net weer het ijzer opgepakt en ben er met volle moed tegen aan gegaan.
    Maar na een week lezen op het forum heb ik de moed een beetje laten zakken en ben mijzelf de vraag gaan stellen: Is het mogelijk zonder as een indrukwekkend en groot gespierd fysiek op te bouwen?
    Graag jullie mening daarover.

relatief gezien tov gebruikers, nee. Of toch niet op een gezond vetpercentage. Wat massa kweken en breed tonen op zich is niet moeilijk. Je elke dag volvreten gewoon... Droge spiermassa daarentegen is wat anders.

vergeleken met beginners, ja. Je kan best nog stevig groot worden.
    Last edited by Genjuro; 22-08-2007, 15:13.
    the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
      relatief gezien tov gebruikers, nee. Of toch niet op een gezond vetpercentage.

vergeleken met beginners, ja. Je kan best nog stevig groot worden.
      tuurlijk is dat haalbaar... kost je alleen heel wat jaartjes en motivatie!

Comment

je kunt er groot mee worden, ik ken er een paar die geen as gebruiken en toch kanjers van armen hebben.
        als je echt bodybuilder wilt worden, kun je bijna niet anders dan as gebruiken.

Comment

Als je wedstijden wilt winnen heb je AS nodig ja.

Kijk maar is bij de foto's van Punani van zijn wedstrijd daar is ie nog helemaal clean en die foto's zijn erg bruut tel er dan nog is bij op dat hij nog 8 jaar zo door traint clean dan is ie ook een super monster...
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
            Als je wedstijden wilt winnen heb je AS nodig ja.

Kijk maar is bij de foto's van Punani van zijn wedstrijd daar is ie nog helemaal clean en die foto's zijn erg bruut tel er dan nog is bij op dat hij nog 8 jaar zo door traint clean dan is ie ook een super monster...
            Thanks Been op zo'n antwoord zat ik een beetje te wachten
            Ik wil geen wedstrijden winnen ofzo maar wel graag een groot en gespierd fysiek ontwikkellen en het liefst zonder as.

Comment

Ga ook eens kijken naar Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping en daar links in het menuutje naar 'cleane kneiters'. Mss kan dit je wat motiveren

greetzzz
              The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Je moet er natuurlijk ook wel een beetje aanleg voor hebben!!

Ik weet niet wat je stats nu zijn??

Grtz.
                Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

heb hier nog 1 ding op toe te voegen.: geduld.. dat moet je hebben..
                  21 jaar, 1.83m 97kg, 24%bf doel voorvolgend jaar zomer: 90 kg met <20%bf tips? bekijk m`n topic in voeding

Comment

Originally posted by Aghran View Post
                    Ga ook eens kijken naar Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping en daar links in het menuutje naar 'cleane kneiters'. Mss kan dit je wat motiveren

greetzzz
                    damn man, 120 kg en 8% vetpercentage.

Comment

maak dat de kat wijs dat die natural is tenzij hij de testosteron van 4 kerels heeft.

Comment

Originally posted by Aghran View Post

greetzzz
                        Dank je Aghran voor de link

Comment

op DBB zitten ook een paar echt grote cleane kerels... Je moet gewoon realistische doelen stellen, en het plezier niet verliezen . Kijk wat je wil, en met goede training en voeding kom je verder dan de meeste mensen denken.
                          Trainingslog Farmboy:

Comment

Je kunt behoorlijk groot worden zonder wat te gebruiken. Als je echt freaky wilt worden ontkom je er niet aan om AS te gaan gebruiken.

Om dit te bereiken heb je ijzeren discipline nodig. Je moet goed weten wat je aan het doen bent qua training, voeding en supletie. Als je dat niet hebt wordt je nooit groot, zelfs met AS niet.

Verwacht nu niet dat je als ectomorf ooit een grote bodybuilder zult worden zonder AS. Dus blijf realistisch in het stellen van doelen. Blijf goed trainen, eten en rusten. Heb ook het nodige geduld en je zult zien dat je mooie resultaten kunt behalen.

grts

Comment

Originally posted by Farmboy View Post
                              op DBB zitten ook een paar echt grote cleane kerels... Je moet gewoon realistische doelen stellen, en het plezier niet verliezen . Kijk wat je wil, en met goede training en voeding kom je verder dan de meeste mensen denken.
                              die claimen natural te zijn ja, zoals bv Kale. Maareuh, zoek eens op het forum van steroid.com naar zijn naam...

Voor je zegt "het is iemand anders" kijk eens naar zijn toevallig quasi identieke stats...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X