OMG! help

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• OMG! help

Ik heb voor mij doen een ernstig probleem.
    Ik ben altijd dik geweest en had last van striaen op mijn buik.Dat kan ik met buikwandcorrectie weghalen "denk ik nog over na".

Maar nu zie ik het ook kei veel op mijn schouders,borst komen.Hoe krijg ik dat in vredesnaam weg.

Ik weet nu echt niet wat ik er mee aan moet. " Stoppen met trainen" ?????

nou, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar m'n schoonzus is zwanger geweest en daar heb ik van gehoord (van vrouwenpraatjes vang je wel eens wat op ) dat baby-olie en de zonnebank goed schijnt te helpen bij haar in ieder geval. 't is het proberen waard!

ook heb ik van de andere vrouwen daar gehoord dat zink en vitamine E ook nog weleens wilt helpen en veel water drinken is natuurlijk altijd goed voor je huid!

Naar mijn weten zijn er niet echt wondermiddeltjes voor, maar succes ermee in ieder geval!
    An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

Ja zonnebank wil ik ook gaan proberen.

MAAR hoe kom het dan dat al die brede kerels dat niet hebben ???????
      Die scheuringen.Kzie het bij geen enkele. op foto's

Comment

heb het op me bovenbenen.. trainde die voorheen nauwlijks.. maar lig er niet wakker van iedergeval. je moet er ook iets voor over hebben om te groeien, denk ik dan maar en met zonnebank maakt het alleen wat minder zichtbaar..

Comment

Strieae worden veroorzaakt door het scheuren van het onderhuids bindweefsel door het overrekken van de huid. Zo`n overrekking komt voor bij zwangere vrouwen en dikke mensen maar ook bij mensen die veel trainen.
          Die brede kerels op foto`s hebben ze vaak ook. Maar je ziet ze niet omdat ze na verloop van tijd veranderen van een diep rode tot paarse kleur naar een kleur die gelijk is aan de rest van de huid.

Ik heb ze zelf ook op mijn linker biceps. Ze zijn vrijwel niet te zien doordat de kleur gelijk is aan de rest van mijn huid.
          Er is ook niets aan te doen. Zelfs het van te voren insmeren met van allerlei middeltjes is twijfelachtig omdat de strieae ontstaan in dieper glegen huidlagen en dus niet aan het oppervlak.

grts

Comment

Heeft toch ook met een klein vet te kort te maken?
            Who's the Chef

Comment

Mijn vetpercentage is nu 11,4%

Ligt niet echt daar aan lijkt me dan

Comment

Ik heb gehoord dat je het weg kan laten laseren, of het waar is weet ik niet.
                Zou je eens aan je dok moeten vragen of misschien googlen.
                Laat even horen als je wat gevonden heb.

Ik heb het heel erg op mijn buik.
                Ik vind het niet erg heb er mijn kids voor gekregen.
                Kan me wel voorstellen dat je dat als man verschikkelijk vind.
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Post is een foto ben wel benieuwd wat jij erg vind namelijk.
                  Who's the Chef

Comment

Ik vind het ook verschrikkelijk.Maar ik heb al eens gevraagd of er andere mogelijke opties zijn om het te laten weghalen,en die waren er niet.
                    Het is eventueel mogelijk met een buikwandcorrectie "maar dan moet het wel op de goede plek zitten" maar op een andere manier zou het wel vervagen maar helemaal weggaan doet het nooit.

Comment

wat je ook kan doen is voor het trainen even op de plekken baby-olie insmeren waar je denk dat het daar ook komt dus bijvoorbeel op je armen en na het trainen ook weer de plekken insmeren ik heb ook scheuren op me schouder en nu ga ik altijd die plekken insmeren voor het trainen en na het trainen en doe ook altijd een goeie warming-up

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X