pees in elleboog

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pees in elleboog

Van jongs af aan heb ik wanneer ik mn arm strek -en nu dus met tricepstrainingen- last van een pees (denk ik) die over mn elleboog heen zit.

tijdens de beweging "klikt" die pees over mijn elleboog heen. Het doet geen pijn maar is nogal irriterend. Ik bijt nu gewoon door maar het blijft niet prettig.

Herkenbaar voor iemand?
    Hoe kan ik het verminderen / tegengaan?
    Tips? Thanks

ik heb er bij bepaalde oefeningen ook last van, zoals met DB shoulder press en skulcrusher. de laatste oefening doe ik dan ok helemaal niet meer, omdat ik daar echt last van kreeg.
    bij de press oefening maak ik een iets wijdere bewegingsbaan en dan heb ik er geen last meer van.
    je zou het kunnen negeren en gewoon door trainen of eens naar een sportarts gaan en daar het probleem voor leggen.
    grtz

Comment

ik had er eerst ook last van bij de triceps press.
      maar nu niet meer ... misschien door mijn ellebogen iets meer naar buiten te doen ofzo, ik weet het niet

Comment

ok bedankt! ik zal wat gaan uitproberen

Comment

Als je je armen iets verder naar buiten houd voer je de oefening niet goed uit en haal je ook niet alle profijt ervan uit.

Ik zou als ik jou was toch eens naar een arts gaann voor de zekerheid want als je dit niet doet help je straks misschien je arm veel verder aan puin en dat lijkt me niet de bedoeling.

greetzz Geert
          To grow or not to grow that's the question
          alle kilo's moeten eerst naar binnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X