Mam, Je hebt gaten in je buik...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mam, Je hebt gaten in je buik...

Ik train nu zo'n 2,5 maand. Ik kan al goed zien en voelen dat er wat aan het gebeuren is met de spieren

Nu valt mij op (en mijn dochter(14) dus ook), dat het vet op mijn buikspieren net onder m'n ribben, de oblique abs voornamelijk, een heel eind weg is. Op de rest van mijn buik zit nog wel behoorlijk wat vet. De vrouwelijke probleem zones dus.
    Als ik 'netjes' recht ga staan, is het dus net of er twee gaten in mijn buik vallen.

Is dit juist een goed teken?
    Doe ik teveel van iets of te weinig van iets anders?
    Ik zou er een hekel aan hebben als ik door 'verkeerd' trainen en verkeerde verhouding zou krijgen in bepaalde spiergroepen.

Mannen hebben dan wel een andere lichaamsbouw, maar hé, de ervaren jongens kunnen mij vast advies geven en anders de vrouwen hier toch wel?
    Grz, Ineke (42 jaar - 1,69 m - 65,5 kg - training sinds 19jun07)
    (44,5 jaar - 1,69m - 70,5 kg - weer begonnen met trainen 15mei09)

Is dit wat je bedoelt?

Greetzz J.

Ps: Ik zal nog steeds een reactie geven op je andere post (zoals belooft), door omstandigheden heb ik daar nog geen tijd voor gehad.

Comment

Ja. Zo zal het waarschijnlijk moeten worden. Toch?

Bij mij zit er dan dus op het gebied tussen borstbeen en navel (gebied onder de navel laat ik even buiten beschouwing ;-) nog vet. Hierdoor ziet het eruit alsof er twee 'gaten' zitten aan weerszijde van de maagstreek onder de ribben.

De twee vertikale 'plooien' op de middenbuik van de foto heb ik ook al wel.

Ik neem aan, dat het een kwestie is van lekker door trainen en nog wat vet zien kwijt te raken?

Comment

Ik neem aan, dat het een kwestie is van lekker door trainen en nog wat vet zien kwijt te raken?
        Yep! Nog vet verliezen, dit is het begin dat je ziet als er vet op je buik weg aan het gaan is.
        Goed bezig dus!

Succes verder met vet verbranden
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

dieet

je dieet aanscherpen en s'morgens op nuchtere maag een half uurtje tot een uurtje cardio doen en dan heb je snel je platte buik! Tis wel een kwestie van enorme discipline om s'morgens nuchter te fietsen of te joggen maar damn, wat is het resultaat de moeite waard!!!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Bedankt voor jullie reacties.

Het is ontzettend motiverend als je ziet dat je training werkt. En dat al na 2,5 maand. Nog geen gram afgevallen, maar je ZIET het verschil.

Wat je NIET moet doen, is twee dagen voor je benen training in de tuin gaan werken. Ik heb nu dus een training uit kunnen stellen door spierpijn in mijn benen... Ach, dan groeien die weer lekker zonder er moeite voor te hoeven doen. En de tuin is weer gedaan.

Comment

Ja kan altijd een foto posten als daar behoefte naar is dan kan er duidelijk naar gekeken worden.
              Maar de buikstreek begint meestan te vormen zo als op het plaatde.
              en die zone er onder is niet alleen bij vrouwen de lastige zone hoor
              Who's the Chef

Comment

Tja. Als je op een bepaalde leeftijd komt zakt alles richting het graf. Behalve je tandvlees

Comment

Daar wilde ik nog even mee wachten hoor
                  Who's the Chef

Comment

Ik ook, maar het zakken is begonnen

Vechten tegen de zwaartekracht is het enige wat helpt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X