Rechterzijde meer spieren dan links?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rechterzijde meer spieren dan links?

Hallo allemaal,

Nadat ik me zelf in ''Even voorstellen...'' heb voorgesteld, bombardeer ik dit forum meteen met mijn eerste vraag!

Het is mij opgevallen dat ik niet alleen sneller spieren kweek bij de rechterzijde van mijn bovenlichaam, maar ook dat deze uit zichzelf behoorlijk gespierder is dan links. Het verschil is het grootste bij mijn boven armen, vooral als ik de spieren uitzet. Ook bij de borst is dit goed te merken.

Mijn vraag is, is dit normaal? Wat kan ik doen om mijn linkerzijde ook ''up to par'' te krijgen?

Bij voorbaat dank!

Is heel normaal en zal vanzelf recht trekken gewoon allebij de kanten even zwaar pakken en alles komt goed.
    Who's the Chef

Comment

Whoa, dat was snel!

Bedankt voor het antwoord, ben weer gerust gesteld :P

Comment

Goedzo kan je nu weer gerust slapen
        Who's the Chef

Comment

hey,

hoelang duurt dat ong. dan dat je spieren weer recht wordt getrokken.
          want ik heb namelijk de linker borstspier groter en na een half jaar is het nog niks bij getrokken?
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

Train je ook met losse gewichten en niet alleen met machines? Als je alleen met machines werkt kan je veel smokkelen met je sterke kant.

Verder zou ik om het een en ander recht te trekken meer herhalingen doen ipv op massa te trainen.

Groetjes Mohr
            "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Ik heb er ook last van gehad.. was meer uit verband getrokken door het thuistrainen op de mini max..train nu een maand of 5 in de sportschool en is bijna bijgetrokken. en inderdaad wat Mohr zegt.. met machines kan het best zijn dat je de ene kant meer gebruikt! daardoor zal het langer duren voordat het bijtrekt

Comment

hey,

voor de borst doe ik alleen de chest press op machine, voor de rest doe ik voor de borst vlak en schuin bankdrukken fly's en dumbbell pullover.

grtz
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

machines zijn niet slechter, maar de linker en rechter helft moeten afzonderlijk kunnen bewegen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X