training overslaan

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• training overslaan

ik vroeg het me zomaar is af, hoe vaak komt het bij jullie eigenlijk voor dat je is een training overslaat? omdat je bijv. echt ff geen zin heb of een lange school/werkdag hebt gehad en moe bent of een beetje ziek bent of welke reden dan ook

zelf probeer ik altijd me zoveel mogelijk aan het schema te houden en dus 6-8 weken achter mekaar door te trainen tot ik dat afgerond heb maar af en toe word er wel eens het een en ander verzet doordat ik dan een training heb overgeslagen.

hoe zit dat eigenlijk bij jullie als je een training over hebt geslagen haal je die dan alsnog in of laat je het zitten en ga je gwoon weer door met de volgende en w8 je tot die vanzelf weer aan de beurt komt?

ik probeer em zelf altijd alsnog in te halen
    Owner of the Iron Playground.

een goeie manier is om je rustdagen niet echt te plannen...
    als je bv 1 rustdag hebt en daarna heel het weekend rust en je hebt nog altijd spierpijn na die 1 rustdag, dan maak je der 2 van en van die andere 1.

Comment

Gebeurt mij af en toe ook wel eens. Hoe ik het oplos, ligt aan mn schema. Nu train ik bijvoorbeeld 2x UB/LB in de week volgens planning. Vorige week verviel ook 1 training, en toen heb ik 1xUB, 1xLB en 1x Fullbody gedaan.

Als je split traint, zou ik de spiergroepen gewoon iets anders combineren of samenvoegen.
      Trainingslog Farmboy:

Comment

ja ik train ook split train alles nu 1x per week omdat school is weer begonnen enzo dus kan niet zo vaak meer trainen, maar in de zomervakantie deed ik dus split van ub/lb en trainde ik alles 2x per week en in het weekend rustte ik dan uit, dus als ik dan een x geen zin heb kon ik dat mooi in het weekend inhalen
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Als ik eht geen zin heb dan ga ik gewoon niet als ik wel zou gaan komt er toch nix uit mijn handen.
          Who's the Chef

Comment

denk dat iederen wel eens geen zin heeft.. vooral als je al lange tijd fitnesst,
            denk dat iedereen wel is zo`n punt heeft bereikt dat je het even allemaal gehad hebt.. voor een week a 2 weken.. ( de drempel word dan wel hoog om weer aan de gang te gaan.. ik spreek uit ervaring )

over ziekte en moe zijn.. altijd naar je lichaam luisteren.. vooral als je ziek bent.. dan heeft je lichaam de energy nodig om zichzelf te herstellen.. als je er dan bij gaat trainen is niet echt bevordelijk.. hoe graag je soms ook zou willen..
            21 jaar, 1.83m 97kg, 24%bf doel voorvolgend jaar zomer: 90 kg met <20%bf tips? bekijk m`n topic in voeding

Comment

leer luisteren naar je eigen lichaam. Als je je niet fris en toppie voelt dan ga je niet, en heb je geestelijk eens een keer niet de fut dan kun je cardio doen of iets anders om de routine te onderbreken. Maar soms ben je al zo lang aan het trainen dat het zelfs goed is een of 2 weken helemaal niet te trainen. Ik doe tijdens mijn vakantie helemaal geen krachttraining maar ik zorg wel dat ik in beweging blijf door wat cardio te doen of gewoon gezellig een teamsport te doen. of gewoon lekker een middagje zwemmen of fietsen doet het dan bij mij ook goed. kortom, doorbreek de sleur regelmatig en wordt geen slaaf van de sport!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

en zo is het!

het voelt ook relax.. na 2 weken niet trainen weer kunnen knallen..
                21 jaar, 1.83m 97kg, 24%bf doel voorvolgend jaar zomer: 90 kg met <20%bf tips? bekijk m`n topic in voeding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X