meer massa

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• meer massa

hallo allemaal.ik train 1 jaar. ben wat aan gekomen maar wil meer.
    32j 64/65 kg 1.75m. will naar 80 zo.eten is all goed.
    ik hoop dat ik het zo goed do het post en zo.
    ben niet zo goed met computers maar het lukt wel en beetje.
    o ja voor ik begon woog ik 57/58

meer massa

extra eiwitten en koolhydraten nemen en evt. extra shakes en heel hard trainen succes

Comment

3 keer eiwit shake per dag + koolidraten en 4 gekook ei zit by de dagelkse voeding.

Comment

meer massa

misschien moet je nog meer eten dan en voor trainen eerst bordje pasta nemen zodat je extra reserves hebt anders verbrand je alleen maar vet laterz

Comment

voor het trainen is dat niet te zwaar voor de maag. of is dat goed.
          alvast bedank voor die tip

Comment

meer massa

nee als je gewoon pakje noodles haalt voor het trainen neemt en erna gewoon je proteine en koolhydraten aanvult en dan na uurtje nog wat eet geeft het niks gaat erom dat je vast snelle stofwisseling hebt en anders geen reserves hebt voor traine. groeten nico

Comment

behalve al dat eten en trainen moet je ook veel slapen en lamzakken als je niet traint! Slaap zeker 9 uur per nacht of liever meer. Als je de mogenlijkheid hebt kun je s'middags ook nog een uurtje een kleine siesta houden. Slaap is een gratis anabool!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

3-4 x in de week sporten
                hoge gewichten weinig herhaling. bv 4x6 4x8 en dan echt tot het uiterste lekker laten branden je spieren en vervolgens na sporten lekker op de bank neerploffen rustig wat eten en GOED uitrusten

Comment

3 Shakes op een dag garandeerd geen groei, eerder laat het iets zien in de trant van: ik heb geen idee dus ik drink maar shakes om aan mijn eiwitten te komen. Het is niet altijd zo (de pro's drinken ook weet ik veel hoeveel shakes per dag), maar als beginnend sporter is dat volslagen onzinnig. Haal wat meer uit je voeding kerel, spaart een hoop geld uit en je gaat er net zo hard op. Wellicht zelfs harder als je nu alleen weishakes drinkt (en dat vermoeden heb ik). Verder goed slapen en om de 2-3 uur eten.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

waarom zie ik hier zoveel mensen die om gewicht te winnen willen bulken. Kan iemand me dit eens volledig uitleggen?

als je nu een heel lag vetpercentage hebt, kan je dan weinig of geen spieren kweken? moet je tegelijk bulken en trainen om spieren te winnen?

Comment

Dat is een basis principe van trainen en voeding voor spierhypertrofie. Meer eten dan je verbrand in combinatie met voldoende gewichttraining en rust levert spiermassa op. Omdat het moeilijk is exact te eten wat je gebruikt, dus ook de energie die je gebruikt om spiermassa te vormen. Dus eet je meer om er zeker van te zijn dat de voedingsstoffen uit je voeding de energievraag van het lichaam dekt, oftewel bulken.

Mensen die van zichzelf al een laag vetpercentage hebben vaak een ectomorfe lichaamsbouw en zetten moelijk spiermassa aan. In principe is niet de hoeveelheid lichaamsvet (tot op zekere hoogte) die ervoor zorgt dat je spiermassa aanzet maar een combinatie van je lichaamstype en de voeding.

grts

Comment

dus als ik elke dag een beetje te weinig kcalorieen opneem maar wel voldoende eiwitten kan ik nooit zoveel spiermassa winnen dan wanneer ik zou bulken?

Comment

idd. Eiwitten zijn een o.a. bouwstof voor je lichaam maar om die bouwstoffen tot spiermassa te kunnen omvormen is energie nodig. Dus als je te weinig caloriën binnen krijgt zal je lichaam minder geneigd zijn spiermassa op te bouwen. Dus voldoende eten om je lichaam qua voeding aan te zetten tot het opbouwen van spiermassa.

grts

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                            waarom zie ik hier zoveel mensen die om gewicht te winnen willen bulken. Kan iemand me dit eens volledig uitleggen?

als je nu een heel lag vetpercentage hebt, kan je dan weinig of geen spieren kweken? moet je tegelijk bulken en trainen om spieren te winnen?
                            vet zet makkelijker om in spieren. ff bulken veel vet krijgen. vervolgens in de cut ga je weer lekker pompen wat wat cardio enzo. en als goed is komt je dat redelijk snel massa aan

alleen werkt het bij mij niet echtaangezien ik beetje moeite heb met aankomen

Comment

dus aangezien ik nu nog een overschot aan lichaamsvet heb zal ik tijdens mijn cut aan massa winnen als ik de uitleg van posseltje zo lees.

maar als ik de uitleg van erik lees zal ik tijdens de bulk de massa winnen, en daarna terug cutten om ze beter af te lijnen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X