een vraag

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Erik zegt ook dat de klachten kunnen verminderen, ze hoeven dit dus niet. En wellicht was het nog veel vervelender geweest als je niet sportte. Dit doet verder niets af aan hoe naar je problemen zijn, ik zou er ongetwijfeld gek van worden.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Erik zegt ook dat de klachten kunnen verminderen, ze hoeven dit dus niet. En wellicht was het nog veel vervelender geweest als je niet sportte. Dit doet verder niets af aan hoe naar je problemen zijn, ik zou er ongetwijfeld gek van worden.
      Het is niet vervelend je leert ermee om tegaan en er mee te leven, als je maar positief in het leven blijft staan. Sporten mijn sport is nieuwe supplementen uitvinden en met mijn schip varen.

En laat je door een gebrek niet gek maken, anders zit je snel in het gekkenhuis

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
        Maar, nu komt het verhaal van Bodyfood om de hoek kijken, sommige mensen hebben aanleg voor deze ziekte. Hij geeft al aan dat zijn opa het ook had. Deze groep kan het krijgen met een gezonde levenstijl. Deze groep is vrij klein!! En bij hen is helaas ook de kans klein dat het geneest maar er zijn vaak minder klachten en die worden ook geremd door sport en een gezonde levensstijl.

Minder klachten, dat ben ik niet met je eens Erik
        En toch is het zo! En kun je mij vertellen hoe je leven eruit had gezien als je niets aan sport deed en ongezond zou eten? En natuurlijk zijn er individuele verschillen!! En je moet ook naar de oorzaak kijken, genetische aanleg of een ongezonde levensstijl.

@ big boy, Heb je type 1 of type 2? want dat verschilt nogal.

grts

Comment

wat erik vertelt klopt helemaal, bij mij op school doen ze hier ook onderzoek naar met mensen, het wordt ook gebruikt om thesis' te schrijven.....

Comment

Gewoon positief omgaan met wat je hebt en jezelf goed in de gaten houden anders wordt de sport ook niets.Ik heb het nu 22 jaar en weet niet beter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X