Wat te doen bij ziekte?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat te doen bij ziekte?

Ik kom er toevallig op, omdat ik nu ziek ben, maar ik ben wel benieuwd naar jullie handigheden en activiteiten tijdens ziekte: wel of niet trainen/ beste voedsel om snel weer aan te sterken/ etc.
    Laat de informatie maar komen .
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Veel slapen veel vitamine en niet trainen.
    Als je wel traint duurt je ziekte herstel veel langer.

Beterschap kerel.
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Ik kom er toevallig op, omdat ik nu ziek ben, maar ik ben wel benieuwd naar jullie handigheden en activiteiten tijdens ziekte: wel of niet trainen/ beste voedsel om snel weer aan te sterken/ etc.
      Laat de informatie maar komen .
      Niet trainen, eerst goed uitzieken en vers fruit eten en vergeet je groente niet. Daarnaast je eiwitjes blijven gebruiken, voor herstel en opbouw.
      Beterschap

Comment

proberen goed te eten ook al heb je vaak helemaal geen trek. En afvallen doe je zowieso wel tijdens ziekte maar het meeste is vocht.
        Dus niet degym opzoeken general ook al wil je graag
        Gewoon ff lekker in bed relaxen en blijven happen.
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Sluit mij aan bij Dino21 en de anderen
          Spoedig herstel!
          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Beterschap

Comment

Aan het eten van extra vitaminen even als het eten van fruit tijdens het ziek zijn heb je helemaal niets!!!!!!!

Vitaminen werken alleen wanneer je ze altijd gebruikt en je dus zo de werking van je immuunsysteem verbeterd. Het duurt enige tijd voordat dit systeem profijt heeft van de extra vitaminen.

Wel zijn onderzoeken die uitwijzen dat zink je kan helpen sneller beter te worden en je klachten te verminderen.
              Gewoon lekker uitzieken en niet trainen. Het herstellen kost al energie genoeg.

Beterschap!!
              grts

Comment

generalix ziek?

Tsjonge generalix ben je niet lekker? Tja er schijnt een verkoudsheidsvirusje te heersen momenteel het heeft jou dus ook te pakken. Nou ik sluit me maar aan bij de rest nder de wol en sinaasappelsap drinken en zeker niet trainen je voelt je al lamlendig genoeg denk ik, beterschap man!!

Comment

Bedankt voor de vele beterschapswensen . Ik ben nu weer behoorlijk aangesterkt, en ik de gegeven adviezen heb ik ter harte genomen, ook dank hiervoor. Het eten kon ik zondag echt niet, ik kon op het begin niet eens een weishake binnen houden, dus die dag heb ik geleefd op bouillon, maar het gaat nu weer goed. Straks weer trainen, kijken of ik nog al mijn kracht heb.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Goede post Erik. Heb ik wat aan

Comment

klote dude dat je niets binnen kan houden

sterkte/ beterschap
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Ik ben toevallig nu ook ziek, en ik kan je adviseren niet te veel te doen! Het beste wat je kunt doen is je er bij neer leggen en je verlies te nemen. Uitzieken jongen. Dat betekent dus niet trainen en gewoon normaal eten. Tenminste, eten wat je binnen kunt houden. Vergeet tijdens je ziekte maar het hele bodybuilding gebeuren en richt je volledig op je herstel. Als je eenmaal herstelt bent kun je er weer (rustig) tegenaan tot je je oorspronkelijke kracht weer terug hebt gevonden en er weer 100% tegen aan kunt. Beterschap (ook aan mezelf).
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Luister naar je lichaam,dat is je beste raadgever.
                          getting back in shape...

Comment

Ben nu weer hersteld, maag/darmstelsel is nog wat ontregeld, maar dat moet weer wennen aan de vezels gok ik. Vanavond even weer lekker trainen, rug/biceps/buik, hoop dat het goed gaat. Bedankt voor de adviezen en beterschapswensen trouwens!
                            Veel beterschap sterkste ophaler!

sigpic

Comment

thnx man, mijn strot voelt momenteel aan als schuurpapier! Ik hoop dat 't zo voorbij is. Train ze!
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X