Basketbal schema

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Basketbal schema

Hallo iedereen

Ik ben Simon en speel basketbal op een vrij hoog niveau.
    Ik heb nu wel de leeftijd bereikt waarop ik vind dat het wat tijd is voor een degelijk lichaam controle, een gezonde voeding en een goede training.
    Nu ben ik opzoek naar iemand die voor mij een wekelijks schema kan opstellen met eventueel nog andere oefeningen , maar vooral ook de voeding interesseert mij. Ik heb gezocht in de voedingsafdeling op dit forum maar niets duidelijks gevonden.
    Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn , wie voor mij een schema zou willen opstellen

Mijn trainingen: Maandag: 19.00u-20.00u
    Dinsdag: 21.00u-22:30u
    Woensdag:15u30-17:00u
    Donderdag:21:00u-22:30
    vrijdag: 20:00-21:30

de zaterdag of zondag een Uur-en half wedstrijdt.

[email protected], een mailtje of msn en ben jullie eeuwig dankbaar

MVG

Je stelt je op de verkeerde plaats voor en ik denk dat we voor basketballers niet echt zo meteen een kant en klaar schema hebben klaar liggen. Misschien dat iemand er zich hier aan wil wagen, maar ik heb er de ballen verstand van.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Op voedingsgebied staat er zoiezo meer dan genoeg bruikbare informatie, neem gewoon een voedingsschema van iemand over en pas de hoeveelheden aan naar je eigen behoefte.
      Voor een trainingsschema is ook gewoon de regel dat je zelf wat opstelt. Daar komt dan vanzelf wel reactie op, maar ik zou in eerste instantie iemand anders zijn/haar schema kopieƫren. Aan de tijden te zien waarop je wilt trainen, zou ik een zoeken naar een splitschema, of een ub/lb variant.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X