need help

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• need help

ik zit hier zo een beetje vanalles te lezen en kmoet zeggen dat het wreed interessant is maar ik heb probs met enkele termen

bulken ???
    cutten ???

dan lees ik ook dat mensen met een laag vetpercentage moeilijk spiermassa aanbouwen wat bij mij ook het geval is
    als oplossing komt daarin 3 shakes per dag, doe ik al (promass complex) daarnaast komt er bij om de 2-3 uur iets eten

wat wordt er dan verwacht van maaltijd om de 2-3 uur

sorry voor de miss domme vragen moa ze hebben me altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan alleen domme antwoorden

alvast thx

the freshmen

Originally posted by freshmen View Post

bulken ???
    Meer eten dan je behoefte. Doel: aankomen. Vet% gaat ook vaak (iets) omhoog.
    cutten ???
    Eten op je onderhoud (behoefte). Doel: afvallen (ook wel ''droger worden'' genoemd). Vet% gaat als het goed is omlaag, en je spierdefinitie wordt duidelijker zichtbaar.
    Voor meer info over voeding (en schema's), kun je beter even in die sectie kijken

greetz
    Trainingslog Farmboy:

Comment

ik zit hier zo een beetje vanalles te lezen en kmoet zeggen dat het wreed interessant is maar ik heb probs met enkele termen

bulken ???
      cutten ???

dan lees ik ook dat mensen met een laag vetpercentage moeilijk spiermassa aanbouwen wat bij mij ook het geval is
      als oplossing komt daarin 3 shakes per dag, doe ik al (promass complex) daarnaast komt er bij om de 2-3 uur iets eten

sorry voor de miss domme vragen moa ze hebben me altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan alleen domme antwoorden

alvast thx

the freshmen
      Lees inderdaad de sticky`s. Veel van je vragen zullen daar zeer uitgebreid aanbod komen. En domme vragen bestaan zeker niet! Dus als je na het lezen van de sticky`s nog steeds vragen hebt stel ze gerust!!

grts

Comment

bulken ???
        cutten ???

alvast thx

the freshmen
        Geen domme vraag hoor, er zijn veel afkortingen die we gebruiken en div. termen.
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

okey gasten thx voor de info

weet nu waar te zoeken

grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X