Weer die pijn in de buik

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weer die pijn in de buik

Een maand geleden heb een week ziek bij huisgelopen, omdat ik ongelovelijke steken in mijn buik had (linker onderzijde van mijn buik). Ik heb toen van Axor begrepen dat dit door te veel eiwitten kan komen. Eergisteren begon het verdomme weer op te zetten. Nu heb ik het dus weer, het zweet staat me op mijn kop van de pijn. Ik denk dat ik maar zoveel mogelijk water ga drinken vandaag. Ik moet vanmiddag nog werken ook. Ik vraag me af of er meer mensen zijn die hier af en toe last van hebben.

het kan door eiwitten komen, maar dat wil niet zeggen dat het zo is he. het kan van alles zijn.
    meest logische is gas.
    maar: er kan ook wat anders loos zijn, dus als't blijft zou ik maar naar een dokter gaan.

gr. bruce
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Deze uitspraak heb ik gedaan naar aanleiding winstrol, eiwitten.
      Zo even uit mijn hoofd. Het ging om steken in je zij en de vraag was of dit door de winstrol kon onstaan.
      Daarop heb ik geantwoord dat het niet perse hoeft maar ook aan de hoge dosis eiwitten kan liggen omdat die je nieren [achterkant rug] zwaar belasten dus veel drinken is in ieder geval een noodzaak

Maar net wat Bruce zegt, het zou kunnen maar er kunnen ook heel veel ander oorzaken zijn. In jou geval zou ik zeker een arts raadplegen.

Grtzzzzz en sterkte
      DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Veel water blijven drinken en naar de dokter gaan
        Zou zomaar iets als blindedarm kunnen zijn.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Gebruik je soms orale Winstrol/Stromba? Deze tabletten zijn gealkaliseerd, en dus giftig voor de lever. Ikzelf kreeg op een gegeven moment ook pijn in m'n zij tijdens een Winstrol kuur. Advies: stoppen met de Winstrol. Na een paar dagen is het over. Van eiwitten heb ik trouwens nog nooit pijn in m'n zij gekregen ofzo. Eiwitten zijn wel belastend voor de nieren, maar niet voor de lever.

Comment

Gebruik geen AS. Ik kijk het nog twee dagen aan en ga dan naar de dokter. Misschien is het een ontsteking.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 04 2003,16:53)]Veel water blijven drinken en naar de dokter gaan

Greets...
              hm... curioso, is jouw middel zo smal dan dat je blinde darm links (zou kunnen) zit(ten)???

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (bruce @ Jul. 05 2003,11:59)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 04 2003,16:53)]Veel water blijven drinken en naar de dokter gaan

Greets...
                hm... curioso, is jouw middel zo smal dan dat je blinde darm links (zou kunnen) zit(ten)???

Ja??..... Oké nee dus...

Maar geloof me het kan echt, op mijn 13e is mijn blindedarm verwijderd en die zat inderdaad rechts. Had echter veel pijn en voelde dat links
                Had acute blindedarm ontsteking.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X