Ecto/Meso/Endo

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja ken evenzeer niet dun EN dik tegelijk zijn

Comment

Je hebt Endo-Meso-Ecto. Elk heeft 7 niveau's waarin het in een persoon aanwezig kan zijn. Zo ben ik bijvoorbeeld ongeveer 3endo-5meso-1ecto. Ben breed en vierkant, brede schouders, zet makkelijk spiermassa aan, maar ben ook geneigd makkelijk vet aan te zetten en rondere zachte contouren te hebben maar geen korte vette armpjes en me polsen zijn dun als die van een ecto. Om even heel beknopt te zeggen hoe het zit.

Comment

ja dat klinkt al veel aannemelijker

Comment

iam an ecto

Comment

Originally posted by rinokettlebell View Post
            iam an ecto
            Ow fijn dat je dat ef aan ons laat weten. Schele.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Zeg maar dit is toch gewoon een volledig Psychologische indeling hé? Die ecto/meso/endo verwijst toch niet naar daadwerkelijk 3 verschillende medische eigenschappen zoals genen, DNA ofzo ?

Snap al het speciale gedoe ervan niet, iedereen weet toch dat lange dunne mensen moeilijker spieren kweken dan een of andere beer... of zit er meer achter? ( met meer bedoel ik medische wetenschappelijke feiten )

Comment

Ik vat 'm ook niet. Wat is de toegevoegde waarde van die wetenschap?

Comment

Originally posted by repelsteeltje View Post
                  Ik vat 'm ook niet. Wat is de toegevoegde waarde van die wetenschap?
                  Niets, maar zo kun je andere mensen een beeld geven in welke categorie je aan de meeste kenmerken voldoet.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ecto endo enz

Ieder geval heeft zijn eigen bouw, zo zul je b.v. zien dat wat je ook bent je je eigen voordeel daarmee kunt halen, als ecto heb je ook de zege dat je wel lang moet trainen maar er ook ontzettend mooi komt uit te zien helaas moet hier dan wel een streng eetpatroon bij zitten iets wat bv de endo of esso niet zo zeer hoeft te doen, die hebben weer meer moeite droog te blijven enz enz..

zo heeft ieder lichaam zijn eigen + en - minpunten, het komt er gewoon dat het niet zo zeer is wat je bent maar wat je wilt bereiken, daaruit kun je dan gaan kijken wat je bent en op die manier beter op je voeding letten....

Ik las iemand die zei ecto zijn krieltjes....? geloof mij maar dat ik genoeg ecto's ken die echt wel groot zijn, ecto's zijn ook vaak lange mensen...waar je b.v. ziet dat essomorf over het algemeen iets kleiner zijn maar sneller groter worden. korte en lange spieren....

Comment

Maar is het echt zo belangrijk om te weten wat je bent? Bedoel eten en trainen moet je toch wel als je je doel wilt bereiken. Als je je genoeg inzet kan je al een heel eind komen. En of je dan ecto bent of meso maakt in principe niet zo super veel uit. Natuurlijk zal een meso altijd in het voordeel zijn zeker in het begin, maar de volhouder wint uiteindelijk toch wel in de meeste gevallen.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                        Ieder geval heeft zijn eigen bouw, zo zul je b.v. zien dat wat je ook bent je je eigen voordeel daarmee kunt halen, als ecto heb je ook de zege dat je wel lang moet trainen maar er ook ontzettend mooi komt uit te zien helaas moet hier dan wel een streng eetpatroon bij zitten iets wat bv de endo of esso niet zo zeer hoeft te doen, die hebben weer meer moeite droog te blijven enz enz..

zo heeft ieder lichaam zijn eigen + en - minpunten, het komt er gewoon dat het niet zo zeer is wat je bent maar wat je wilt bereiken, daaruit kun je dan gaan kijken wat je bent en op die manier beter op je voeding letten....

Ik las iemand die zei ecto zijn krieltjes....? geloof mij maar dat ik genoeg ecto's ken die echt wel groot zijn, ecto's zijn ook vaak lange mensen...waar je b.v. ziet dat essomorf over het algemeen iets kleiner zijn maar sneller groter worden. korte en lange spieren....

Esso, is dat niet een tankstation???
                        Maar wat is dan een essomorf?
                        Ik ken wel het woord mesomorf.....

Comment

----

ja foutje, das menselijk he.....

Comment

ja foutje, das menselijk he.....
                            Ik was ook maar wat aan het dollen hehehe.
                            Hoop dat je dat ook zag.

Comment

----

i know gabber.....

moet scherp op me woorden lettuh hier....

Comment

i know gabber.....

moet scherp op me woorden lettuh hier....
                                Wat betekend lettuh?

Hahah

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X