grappig artikel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• grappig artikel

http://www.wts-online.com/blogs/uplo...s%20guide2.pdf beetje relativeren maar wel grappig om te lezen

dit is echt een goed artikel, bijna alles wordt uitgelegd, ik heb het in een keer doorgelezen.....echt een aanrader, en de manier waarop hij het verteld is nog grappig ook...........

Comment

ik dacht eerst dit gaat echt een fun-artikel worden maar niet dus.

Hij heeft het nog goed ook.

Comment

Artikel is leuk geschreven, maar ik ben het zeker niet met alles wat hij schrijft eens.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Artikel is leuk geschreven, maar ik ben het zeker niet met alles wat hij schrijft eens.
          ik was het niet eens met het trainen van 1 spiergroep in de week, voor de rest was ik het wel eens denk ik........

Comment

redelijk goed artikel, alleen had de schrijver denk ik stand up comedian willen worden
            Geniet, en drink met maten!

Comment

What’s the best time for cardio? 5 A.M., bitch! You heard me. The minute you wake up.
              You drink your cup’o joe and go jog. Any other time would burn a lot less fat and a lot more blood sugar or muscle.

's Ochtends is de kans dat je spieren verbrand hoger dan op enig ander moment. Daarnaast gaat het erom dat je een kcal tekort creeërt. Dit doe je ook door bloedglucose te verbranden, maakt dus niet echt uit.

A 15 to 20 repetition range
              would be extremely catabolic (muscle wasting) and won’t even help in fat loss.
              Dit leidt zeker niet tot een katabolische staat, is zelfs goed voor je groeihormoon.

Cardio is usually done in 30 minute sessions. Why? Because that’s the bare minimum.
              And the maximum is 50 minutes.
              Dit is onzin, intensiteit en volume zijn omgekeerd evenredig aan elkaar. Hiit werkt geweldig voor vetverbranding, en op de juiste intensiteit hou je dit als beginner (en zeker niet als dikke beginner) een half uur vol. 20 Minuten is meer dan genoeg (als je het aankunt), en zodra je het makkelijker vol kunt houden moet je harder gaan joggen tussendoor of harder sprinten. Zelfs allebei mag. Als hij dit voorschrift alleen bedoelt voor de "morning cardio" kan ik me er in vinden. Hij hanteert dit voorschrift echter ook voor andere cardio momenten.

When training for fat loss, you use compound movements on 25% of your exercises, and isolation on the rest.

Zou zeker niet overschakelen op 75% isolatie oefeningen in de cut. Deze gebruiken veel minder van je spieren en cns, waardoor je waarschijnlijk minder spiermassa behoudt dan met de zware compounds.

But the penis is a muscle, and muscles get bigger when you use steroids. What do you conclude from that?................................... oh s***!! Now everyone’s gonna start using them.

Hoop van harte dat hij niet in de veronderstelling leeft dat je lul een spier is.

Edit: kan er niks aan doen dat die quotes zo zijn neergezet. Heb ze steeds weer naar normaal geedit, maar hij zet ze steeds zo terug.
              Last edited by GeneralIx; 26-01-2008, 13:16.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Misschien is deze Amerikaan gewoon sexueel gefrustreerd? De woorden, fuckin', shitload en ass komen nogal vaak voor. Als er nou net zoveel waarheden als scheldwoorden in de tekst stonden dan hadden we hier de BB bijbel te pakken

Comment

Hahaha, en wat voor een!

sigpic

Comment

Het enige wat ik nu lees is het scheldwoorden handboek.

Comment

Even offtopic:
                      Hele vette foto ophaler!

sigpic

Comment

thnx m8

Comment

@ophaler

tering he wat een armen.....respect

Comment

Thnx again dudes! ik heb er de afgelopen 7 maanden 18 kilo bij gebulkt en ben nu een klein maandje bezig met cutten. In juli moet ik zowat op 12 % staan. Het is nu 17,3. Wish me luck

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X