tribu-stim

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tribu-stim

Hallo luitjes!

Het is lang geleden dat ik op deze site geweest ben. Druk, druk, druk zal ik maar zeggen. Nu heb ik dan toch een vraag; ik wil wat extra's gaan gebruiken naast de eiwitten en creatine die ik neem, nu ben ik in het bezit van een doosje TRIBU-STIM van het merk REVOLUTIONS, heeft iemand hier ervaring mee en zo ja is het goed spul? En deed het wat je ervan verwachtte? En zijn er dingen die je moet laten als je dat spul slikt (bijv. alcohol)? Ik heb op de site gekeken maar daar staat zo'n soort van glad verkooppraatje zonder duidelijke informatie! Dus daar vertrouw ik niet zo op! Hoop dat iemand me hier mee kan helpen!

Groeten

casper82.

Is rotzooi

Comment

Heb er ook nog nooit wat positiefs over gehoord, maar als het toch gratis was zul je er niet onder lijden.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik vertrouw niks meer van Revolutions sinds ik zo genept ben geweesd door testo-sting!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

zelfde iedee als masto-sting.
          Erg duur en werkt niet,kan je beter een goede pot creatine kopen voor je centen.

Comment

Goede voeding, een goed proteine poeder, creatine van een goed merk, multi's en omega3 capsules en dan EVENTUEEL nog een goede NO-booster. Verder heb je in mijn ogen niks nodig.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

oke dan! Bedankt voor de info!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X