Oke nu de meeste laatst mij hebben afgeraden om anabolen (op mijn leeftijd ) te gaan gebruiken. Ben even inkopen gaan doen bij de bodyshop.. Mijn doel was MEER spier kwekenop een natuurlijke manier.
Ik heb gehaald .. Een nieuw dieet schema.
Een pot 100% Egg Protein (m double you) de naam zegt het al in de smaak choco
Een pot van 96 capsules Acetabolan II (muscletech): testronen booster met alle aminozuren(klein percentage maarja)
Een pot mass gainer.
Een fles aminozuur blast(m Double you)
2 kilo Creatine blast
Ik ga hiermee over 3 weken mee starten ivm vakantie gaan . Dus lijkt het niet verstandig om deze potten over de douane mee te smokkelen . maar met de egg protein begin ik direct . eiwit is nooit weg . En aangezien het hotel (in spain ) een fitnessruimte heeft . Kan ik toch alles een beetje bijhouden.
Nou als iemand mij een top trainingsschematje voor deze kuur weet te vinden mail deze mij dan even aub . alvast bedankt guys.
Groeten aan iedereen
X-Tripiot
Ik heb gehaald .. Een nieuw dieet schema.
Een pot 100% Egg Protein (m double you) de naam zegt het al in de smaak choco
Een pot van 96 capsules Acetabolan II (muscletech): testronen booster met alle aminozuren(klein percentage maarja)
Een pot mass gainer.
Een fles aminozuur blast(m Double you)
2 kilo Creatine blast
Ik ga hiermee over 3 weken mee starten ivm vakantie gaan . Dus lijkt het niet verstandig om deze potten over de douane mee te smokkelen . maar met de egg protein begin ik direct . eiwit is nooit weg . En aangezien het hotel (in spain ) een fitnessruimte heeft . Kan ik toch alles een beetje bijhouden.
Nou als iemand mij een top trainingsschematje voor deze kuur weet te vinden mail deze mij dan even aub . alvast bedankt guys.
Groeten aan iedereen
X-Tripiot
Comment