Baal enorm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Baal enorm

Tjonge wat een ellende, ik train nu een maand of 8 en mijn eerste doelstelling was deze zomer rond de 10 kilo aan te komen, en ging SUPER ik moet nog 4 kilo. En was ook net gestopt met roken (3 weken) en wou beginnen met No-xplode dat was mijn beloning voor het stoppen met roken. Maar ik had al een jaartje last van mijn knie door mijn werk maar niet erg kon er mee leven, net als mijn schouder maar ja gewoon door gaan kop in het zand, niks houd mijn doel tegen dacht ik. Maar ja damn wat kan je nog last krijgen dus maar naar de dokter en toen de fysio. En hoppa nu mag ik dus gewoon rond de 12 weken niet meer sporten slijmbeurs problemen in mijn knie en maar hopen dat er verder niks mee is. En gewrichtsproblemen in mijn schouder. Dus daar gaan mijn 8 maanden. Damn ik was net zo lekker bezig ben van ellende weer gaan roken ook. Ik mag niet eens meer cardio doen helemaal niks. ja alleen buikspieren. Sorry voor het lange verhaal moest het gewoon ff kwijt mensen die ik spreek snappen mijn gevoel niet zo ik was zooooooo goed op weg het was is meer als een hobby (straks weer neem ik aan maar weer helemaal opnieuw opbouwen).

Inderdaad erg balen! Maar positief denken, de aanhouder wint en dan duurt het maar ietsje langer...

Hopen dat er verder niets mis mee is.

Sterkte!

Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

na 3 weken terug begonnen met roken....KIEKEN !!! je weet toch dat je lichaam na 24Hr geen nood meer heeft aan de nicotine, zit enkel in nog tussen die 2 oren! kappen ermee jongen, je hebt al bewezen dat je het kan! en wat dat sporten beteft, bekijk het op wat langere termijn, nu een tijd niks doen geeft je de kans om je later te herpakken, succes en ga er voor!!!!
      Words can be broken, so can bones...

Comment

Ooit gehoort van een alinea?

Comment

Sterkte man.
          En probeer toch die sigaret te bannen. Is nergens goed voor.
          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Direct stoppen met roken (klootzak) Je moet sterk in je schoenen staan laat je nou niet onderdoor gaan door die ontstekingen en gewrichtspijnen. Dat komt door overbelasting Je heb teveel van jezelf geeist. Neem een stap terug zorg eerts dat die ontstekeingen minderen en stop direct met roken, je kan dat dus doe dat. Balen doen we allemaal maar ga nou niet in een dip zitten. Kop op man er zijn ergere dingen in de wereld . Hier kom je wel overheen. Het heeft even tijd nodig. Maar laat je niet kennen toen dat je het kan en stop met die stinkstokken. bouw het langzaam weer op. Je kan het. daar ben ik van overtuigt Ten slottten was je gestopt met roken , dat kan je weer doen. Alles komt wel wer op zijn pootjes , geloof me die doorzettings vermogen heb je in je zitten.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Inderdaad: knap balen

Ik kan me helemaal voorstellen dat je nu knap baalt en het even kwijt wilt. Ik heb een soortgelijke deprimerende situatie meegemaakt, waarbij ik 11 weken uitgeschakeld was, terwijl het net zo lekker ging. Ik werd er een beetje radeloos van.
              Maar nu het allemaal achter de rug is, gaat het toch weer lekker!

Ach, ik kan je niet direct opbeuren nu, maar alleen maar zeggen, dat je zou kunnen proberen niet bij de pakken neer te zitten, maar vurig te hopen op betere tijden, die ongetwijfeld zullen komen. Wat anders zinvols weet ik niet te zeggen. Maar doe wel alles wat je nog wel kunt. Juist nu je even heel beperkt bent, heb je die endorfinen van bezig zijn hard nodig!
              Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk ---

Comment

Sterkte met je genezing. En stop weer met roken. Da's beter voor je gezondheid en je zult sneller massa kunnen aanzetten.

@ Fanny
                nice
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Klote voor je en veel sterkte!
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by gais_der_german View Post
                    Ooit gehoort van een alinea?
                    En van gehoord met een "d" ?
                    Words can be broken, so can bones...

Comment

Shit happens...

Heb me schouder verneukt en is nu nog steeds niet helemaal herstelt, maar gelukkig wel weer voldoende om me bovenlichaam weer fatsoenlijk te trainen. 3 weken terug me knie verdraaid tijdens het lopen waardoor er enorme scheuren in de kniepees is ontstaan. Resultaat is 6 weken volledige rust, want zelfs 45minuten lopen is al lastig. Dus kan alleen me bovenlijf trainen voorlopig en moet al die cm's op me benen zien verdwijnen.

Ipv te roken en andere shit waardoor het alleen maar erger wordt kun je ook wat wilskracht tonen en het uitzitten hoe kut het ook is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X