Hoe lang duurt het om gespierd te worden ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dudegozer View Post
    Oh, beachlooks ? Ik ga niet zo graag met mensen om dus ik heb niet echt veel mensen om het aan te laten zien... ik doe het eerder voor mezelf....
    Ga je niet zo graag met mensen om vanwege je huidige gewicht??
    Ik zou zeggen zorg toch dat je onder de mensen komt!
    en dat je een vriend / vriendin mee neemt naar de sportschool.
    Het is immers leuker om samen te gaan, en je laat het minder snel verslonzen
    dus als de ene persoon even een dip heeft haalt de ander hem er doorheen.

Ikzelf vind dat voor een 15jarige je een behoorlijke lengte hebt!!
    Lengte/gewicht verhouding is ook mooi, wellicht moet er vet omgezet worden naar spieren, Maar zoals de 2e foto is zeker Haalbaar!!

Het belangerijkste is hou het vol!!
    dat is het moeilijkste iedereen wil graag snel resultaat zien maar het vergt nu eenmaal gedult

Toen ik 15 was was mijn lengte 1,56 cm en mijn gewicht 75 Kg.
    Ik was met recht een bolletje pretvet te noemen
    Zat veel thuis had geen vrienden enz.
    wat mij het meest geholpen heeft om af te vallen, was vrienden zoeken!
    Lekker elke dag voeltballen en veel meer om maar in beweging te zijn,
    Zo hou je je verbranding opgang en is het eigenlijk moeiteloos om af te vallen
    Ik ben nu 19,
    1,75cm en weeg nu 68 Kg
    Daarnaast naar de sportschool om spieren op te bouwen!
    Nogmaals dit vergt wel gedult.
    Maar met de juiste instelling kom je zeker wel!
    Veel suc6
    Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

Het duurt allemaal wat langer dan je denkt. En ook omdat je jong bent duurt het over het algemeen langer omdat je spieren niet volgroeid zijn. Ikzelf doe al vanaf februari vorig jaar aan krachttraining, bijna een jaar lang 3x per week geweest. Op dit moment ben ik zeer gelukkig met hoe ik eruit zie, je ziet nu wel duidelijk het verschil tussen mijn leeftijdgenoten. Ik ben ook van een magere 50 kilo naar 68 kilo geklommen, hiervoor heb ik ook mijn eetsschema helemaal voor moeten omgooien. Weight gainers zoals mammoth en eiwit/proteine shakes waren kwamen elke dag voor. Het maakt opzich niet zoveel uit of je nou na een maand resultaat gaat zien of na een jaar, want door het fitnessen bouw je ook veel zelfvertrouwen op en dat is naar mijn mening nog het belangrijkst. Veel succes!

Comment

Een bump en tevens je eerste bericht, welkom!

Comment

Zoals meneer in rode letters al tegen je zegt... Doe het goed..

Comment

Ben benieuwd of de ts dit nog leest, topic is bijna 2 jaar oud.

Owjah en de laatste keer dat hij zich aan heeft gemeld is toch ook al ruim 1,5 jaar geleden.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
              Ben benieuwd of de ts dit nog leest, topic is bijna 2 jaar oud.

Hhaha wtf

Comment

keurige bump dit
                You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by dudegozer View Post
                  Hallo allemaal, ik ben dus begonnen met fitness een week of 3 geleden en ik vind het geweldig... ik ga best vaak, deze week 4x geweest... maar, ik ben nogal ongeduldig en ik wil weten wanneer je nou de spiertjes een beetje kan zien of er iets van kan merken ?

Ik ben 15 jaar oud...
                  Ik weeg 85 Haha, ik weet, ik weet.. beetje veel maar ik doe er wat aan

Ik ben 1.82 in de hoogte...

Ik doe oefeningen voor alle spiergroepen... 3 oefeningen per oefening (rug+borst+benen/billen) ... 2 oefeningen voor schouders en 2 voor biceps en triceps... ook 4 voor buik... dat doe ik dus op apparaten

4x15 keer de oefening doen... bij armen gebruik ik meestal gewicht 15-20 en bij benen weet ik niet... dijen bij elkaar drukken doe ik altijd op 60 en ook de stoel wegduwen :P

Maare, ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen... ik wil echt een paar spiertjes krijgen

Meer info ? Vraag maar raak!

Edit: En gewichtheffen met die ... gewichten :P doe ik nog niet... ik ga lekker op een apparaat zitten en duwen of trekken Niet omdat ik dat zelf kies maar omdat ik daar een trainingsschemaatje voor heb
                  gast je zit op een mooi gewicht hoor mooi om flink te gaan knalle massa heb je genoeg

Comment

Ook weer een erg leuke manier om BN binnen te wandelen.
                    Hoop voor hem dattie niet gaat wachten of TS nog ff wat terug gaat zeggen hehehe.

Skitzo @
                    Wat ben je nou aan het doen kerel?
                    Reageren op een post van 2 jaar geleden???

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                      keurige bump dit
                      Uit het boekje zo mooi
                      " Failure is not an option "

Comment

Mja...
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X