Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik heb ook maar ff het meetlint er tegenaan geknald en dit kwam er uit:
nek: 38 cm
lats/borst: 106/107 cm
L bicep: 35 cm
R bicep: 36 cm
buik: 87,5 cm
geslachtsdeel: 33,5 cm
benen: 56 cm
kuiten: 36,5 cm
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Mooie gain maar dude..hoe lang ben jij dan? Je lijkt me niet bepaald klein op de foto, en fair enough..je armen en borst lijken zowa het dubbele van mij!
hahaha ja ik weet het ik meet ook altijd voor het trainen.
maar indd ben niet erg groot hoor, 1,75cm
de reden dat je mijn armen enz goed ziet is omdat ik helemaal geen vet of vocht opsla rondom mijn armen waarom weet ik ookniet maar zo lijken ze wel veel erger
Greetz
Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one
Je kan wel zien dat ik in die 3 weken goed gegeten heb
maar zoals je ziet mijn borst is van nature zo: daadwerkelijke spieren kan nog beter maarja ben pas 19.
Dus tijd zat!!
Vehoudingen lijken misschien beter vanwege mijn lengte
1,85 lang, train nu sinds 13 januari weer flink. Dus..reken reken..2 en een halve maand. In het verleden 2,5 jaar gefitnesst zonder échte zichtbare vooruitgang. Bulken werkt
Maar ik heb 'last' van een platte borst zeg maar..dus ik moet voor zo'n verhouding als jij flink aanstampen.
Ben nu weer extra aan het eten..Merk dat ik sterf van de honger met dat tabata-experiment van mij..vandaag een paar sneeën brood meer meegenomen, (12..morgen maar 14 doen..) die dik belegd waren met vlees, kaas en pindakaas, banaantje extra derbij, extra portie havermout..en focking NOG honger!! Moet nie gekker worden..zat al boven de 5700 kcal met mijn 'normale' bulkschema..ik bedoel maar!
Wat ik doe als ik nog honger heb is een paar glazen water achterover gooien krijg je ook een goed vol gevoel van
en 14 broodjes niet genoeg
Nog even en je moet over naar de pannekoeken
Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one
meten is niet weten.is het echt een klont spier,of zit er ook een laagje vet eroverheen,als je echt wil meten dan ,mag je bijna geen lichaam vet hebben,dan weet je of het echt is,geen geen vet .puur spieren ,en niks anders,als je 2 procent vet heb ,dan kan je het weten en meten
als je in de bulk zit ,dan heeft het geen zin om te meten,alleen als je in de cut zit,met een laag lichaam procent vet
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment